חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איסטנבול שופינג קניות

מתכננים טיול לטורקיה? השאירו פרטים ונעזור בתכנון הטיול 👇

מחפשים שופינג זול באיסטנבול? מרכזי קניות מותגים בסגנון אאוטלט שווה בעיר איסטנבול? כאן תוכלו למצא את כל המידע החשוב לקראת חופשת קניות באיסטנבול

פסטיבל הקניות באיסטנבול מציע חוויית לקוח ייחודית, כאשר יותר ויותר אנשים להוטים לעשות קניות. החל מהתמקחות בבזאר הגדול, התעוררות החושים בבזאר התבלינים ועד גלישה בעתיקות בקוקורקומה, תגלו שלעולם לא ייגמרו לכם המוצרים, שלא לדבר על מה שתוכלו לגלות במקומות אחרים בטורקיה. אתה יכול ממש לקנות כל היום באיסטנבול בלי להתעייף, וזה תמיד יכול להיות. היו עם הסופרמרקטים, הגזיבו ובוטיקים המציעים מוצרים לרגל האירוע.

אם יש לך רק יום אחד לראות את העיר איסטנבול, דלג על המקומות הנ"ל ופנה אל הבזאר הגדול. אם תצאו לקניות מספיק מוקדם באיסטנבול, תוכלו לבקר במונומנטים היפים לאורך הבוספורוס הסמוכה. לאיסטנבול היסטוריה, תרבות וארכיטקטורה נהדרים מכל רחבי העולם המקיפים את החנות, ותחפשו מציאות ומחירים בסביבתה. גם אם איסטנבול היא ביקור קצר בלבד, עליכם לוודא שאתם קונים רק משהו בו אתם קונים.

טיילו במבוך כדי לספוג את הזיכרונות מתקופה שחלפה כאשר איסטנבול הייתה קונסטנטינופול. תוצרת טורקית ותביא אותם הביתה מאיסטנבול בכדי ליהנות מהזיכרונות שלך.

קניות באיסטנבול לוקחות זמן, אז אל תמהרו, אלא שמרו לה חצי יום או יום שלם, מכיוון שקניות כאן הן גם הזדמנות טובה ללמוד עוד על טורקיה ומוצריה. לפניכם מדריך מתנות לטורקיה שיעזור לכם להחליט מה לקנות, ורשמנו כמה מהדברים הטובים ביותר שתוכלו לקנות באיסטנבול במדריך הרכישה שלנו בטורקיה. אם אתם חוזרים מקניית מזכרות מטורקיה, אנא ציינו אותם בתגובות למטה.

בזאר התבלינים המצרי באיסטנבול הוא אחד המקומות הטובים ביותר לעשות בו קניות בטורקיה, ושוק הדגים Balik Pazari Galatasaray הוא חובה – בקרו בזארות בלב איסטנבול, רק כמה רחובות מהבזאר הגדול. למרות שהיא ממוקמת במרכז בקונסטנטינופול, אין צורך לפספס אותה בעת ביקור באתרים חשובים אחרים בעיר. בין השעות 8:30 ל -19: 00, הבזאר הגדול הוא רחוב הקניות הפופולרי ביותר באנקרה, באיסטנבול ובאזורים אחרים בטורקיה.

3,000 החנויות במקום אחד מבטיחות שכל יעד קניות באיסטנבול הוא חוויה ייחודית. טורקיה היא מכה לחופשי נופש ואחד המקומות הטובים ביותר לחנות. יש בה שדרות עשירות ומלאות בזארים וסוק היסטוריים, שזורים בשווקי עידן חדש, כולם חדורים במגוון עשיר של סחורות, כאשר טורקיה מתהדרת בכמה מהקניות הטובות בעולם. הבזאר הטורקי מכסה מגוון רחב של מוצרים, החל מבגדים, נעליים, ביגוד ואביזרים ועד מזון ובגדים.

מרכזי הקניות הפופולריים ביותר באיסטנבול שווים ביקור והזדמנויות הקניות הטובות ביותר בטורקיה ובעולם. הצד האירופי של איסטנבול חדור במגוון עשיר של מוצרים, החל מבגדים, נעליים, ביגוד ואביזרים ועד מזון ובגדים.

השוק הטורקי הגדול והמפורסם ביותר הוא הבזאר הגדול של קאפאלי קרסי, אך זהו הבזאר המתוייר ביותר בו תוכלו לקנות כמה מהמותגים הפופולריים ביותר של טורקיה של בגדים, נעליים ואביזרים. מכל הבזארים הגדולים באיסטנבול, "בזאר התבלינים" או "תבליני התבלינים" יקיימו את רוב הביקורים שלך.

פארק איסטיני הוא מרכז הקניות החשוב ביותר באיסטנבול, ומציע מגוון רחב של טעמים בשילוב אזורי קניות בפנים ובחוץ, ויוצר חווית קניות מפנקת. ידוע גם כמרכז הקניות והבידור איסטנבול Cevahir, זהו אחד ממרכזי הקניות הפופולריים ביותר בעיר ומרכז הקניות הגדול ביותר בטורקיה.

בבזאר הגדול המפורסם של איסטנבול יש יותר מ 4000 חנויות באזור מקורה, מטיילים יכולים למצוא כמעט את כל המותגים העולמיים במטרופולין הענק הזה, בו נמצאים כמה ממרכזי הקניות החשובים ביותר בטורקיה, כמו איסטנבול סבהיר, פארק איסטיני ובזאר איסטנבול. איסטנבול היא העיר השנייה בגודלה במזרח התיכון אחרי קהיר, הבזאר הגדול נוסד בשנת 1461 והבזאר המצרי נפתח בשנת 1660. אין ספק שבכיכר השוק הגדול B יש שערים הנפתחים לאזורים רבים בחצי האי ההיסטורי.

בעיר שהיא השער בין אירופה לאסיה, קניות באיסטנבול מציעות הזדמנות ייחודית להתבלט ממרכזי קניות מסורתיים באזורים אחרים בעולם כמו לונדון, פריז, ניו יורק, לונדון ופריז.

למרות שאיסטנבול היא אחד המקומות הטובים ביותר לחנות בה, היא גם עיר שיכולה לתת לך את מה שאתה רוצה, ובגלל זה הפסטיבל השנתי של איסטנבול הפך להצלחה בינלאומית ענקית, עם אנשים מכל רחבי העולם העולם שמגיע לכאן כדי ליהנות מהחוויה. עם הקניונים המודרניים ביותר שאפשר לדמיין, לאיסטנבול יש משהו לכולם והיא מובטחת לספק את תשוקת הקניות שלכם. אם אתם לא עוסקים במרכזי קניות, טיול בין החנויות המפורסמות באזור הוא דרך נהדרת לגלות אזורים חדשים ופחות מתויירים.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בטורקיה מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על טורקיה!