חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מדוע חובה לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל?

מתכננים טיול לטורקיה? השאירו פרטים ונעזור בתכנון הטיול 👇

אין ספק כי ישראל מדינה מאוד מיוחדת ואחת המדינות הטובות בעולם. עם זאת, על אף שישראל כה מדהימה אין זה אומר כי אנחנו לא רוצים לטוס לחו"ל. ההפך הוא הנכון הישראלים מתים על חו"ל ונוסעים כל שנה ואף יותר מכך לארץ זרה. נסיעה לחו"ל היא כיף אדיר אך זהו גם מקום זר שיכול להיות מסוכן. 

למשל אנו יכולים להיות מעורבים בתאונה, לחטוף מחלה וגם לחלות בקורונה. לכן אם אתם נוסעים לחו"ל אתם חייבים לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל. ביטוח נסיעה לחו"ל יבטיח כי יהיה מה שידאג לכם וזה שווה המון. על רקע זה אנו חייבים לציין כי כדאי לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל פספורטכארד מכיוון שזו חברת הביטוחים לחו"ל הטובה בארץ ללא כל שאלה או ספק.

האם זה משנה היכן אני עושה ביטוח נסיעה לחו"ל?

עליכם לדעת ולהבין כי זה מאוד משנה היכן אתם עושים ביטוח נסיעות לחו"ל. ביטוח הנסיעות לחו"ל שאתם עושים משפיע על רמת הטיפול שתקבלו בחו"ל, על הפינוי שיהיה לכם לארץ, על אופן מתי הפיצוי בגין מחלה או תאונה ועוד על אלף ואחד דברים.

לכן אתם חייבים להבין כי זה מאוד משנה היכן אתם עושים את הביטוח. ככל שתעשו את הביטוח בחברה יותר טובה כך החיים שלכם יהיו יותר קלים. תארו לכם כי אתם נוסעים לחו"ל, עושים תאונה לא עלינו ואז מגלים כי הביטוח לא מפנה אתכם לארץ, מה תעשו במצב כזה? תלכו לבית משפט? אם כן השאלה איפה אנו עושים את הביטוח היא קריטית וחשובה ביותר.

מדוע כדאי לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל רק בחברה ישראלית?

אם אתם רוצים לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל אנו מציעים לכם לעשות אותו רק בחברה ישראלית. חברת ביטוחי נסיעות לחו"ל כפופה לחוק הישראלי ולפיקוח של רשות שוק ההון ולכן הסיכוי שהיא לא תיתן לכם פיצוי אם יש לכם ביטוח אצלה הוא אפסי.

לא רק זאת אלא שעם חברה ישראלית הרבה יותר קל להתנהל מכל הבחינות. תארו לכם כי הייתם צריכים עכשיו להתמודד עם חברה מניו יורק אשר עשתה לכם ביטוח נסיעות ותבינו כי רק חברה ישראלית תשרת אתכם כמו שצריך ותאפשר לכם לקבל פיצוי או פינוי בעת פציעה או תאונה בחו"ל.

האם כדאי לעשות ביטוח נסיעות בחברה גדולה או קטנה?

עוד שאלה שעולה אצל רבים היא האם כדאי לנו לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל בחברה גדולה או קטנה?  אם כן זה ברור כי עדיף לעשות ביטוח נסיעות לחוץ לארץ בחברה גדולה. כך נציין שוב כי כדאי לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל פספורטכארד מכיוון שזו חברה גדולה ולכן היא תעניק לכם את השירות הטוב בישראל וזו עובדה שאין עליה עוררין. חברה גדולה תיתן שירות הרבה יותר טוב מחברה קטנה מכיוון שיש לה משאבים עצומים ואת זאת כדאי לזכור.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בטורקיה מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על טורקיה!