חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מלונות מומלצים בטורקיה

מתכננים טיול לטורקיה? השאירו פרטים ונעזור בתכנון הטיול 👇

מלונות מומלצים בטורקיה? רשימת בתי מלון מומלצים בטורקיה בהתאם לעיר / איזור מבוקש

טורקיה הפכה בשנים האחרונות למוקד תיירותי מומלץ למטיילים ישראלים שמחפשים חופשה שמשלבת בטן גב, מלונות מפנקים הכל כלול, טיולים ואטרקציות והכי חשוב – בזול!

השילוב של הנופים והמלונות המדהימים הופכים את טורקיה ליעד מבוקש במיוחד בקרב תיירים ישראלים ותיירים מכל העולם.

בטורקיה, פועלים עשרות מלונות ברמות יוקרה שונות. ניתן למצוא בהם מלונות 5 כוכבים שמספקים חוויה מפנקת ביותר, ומחירם בהתאם.ניתן גם למצוא מלונות 3-4 כוכבים, קטנים ושקטים יותר שרמת המחירים בהם עדיין נוחה לכיס ועדיין תספק חופשה חלומית!

מלונות מומלצים בטורקיה – באילו איזורים לחפש בתי מלון בטורקיה? מה צריך לדעת על בחירת מלון מומלץ בטורקיה?

בעת בחירת מלונות בטורקיה, חשוב לקחת בחשבון את האזור ואת מה שאתה רוצה לראות ולעשות במהלך הביקור שלך. הנה כמה אזורים פופולריים שכדאי לקחת בחשבון:

  1. איסטנבול: כעיר המאוכלסת ביותר במדינה ומרכז היסטורי של מסחר ותרבות, איסטנבול היא יעד פופולרי. יש בו מגוון של מלונות יוקרה ותקציב. מלונות יוקרה כוללים את מלון ארבע העונות איסטנבול בבוספורוס ואת הבוספורוס שנגרי-לה. לחוויה בוטיקית יותר, שקול את The House Hotel Karaköy.
  2. קפדוקיה: מפורסמת בתצורות הסלע הייחודיות שלה וטיולי כדור פורח, שהייה במלון מערות בקפדוקיה יכולה להיות חוויה בלתי נשכחת. קחו בחשבון את ארגוס בקפדוקיה, שנחצב מתצורות הסלע הייחודיות של האזור, או את סוויטות המערות של קפדוקיה.
  3. בודרום: עיר זו על הים האגאי היא מקום נופש פופולרי הידוע בחופים, בהיסטוריה וחיי הלילה שלה. The Mandarin Oriental, בודרום, מציע שהות יוקרתית, או לחוויית בוטיק ייחודית, שקול את מרמרה בודרום.
  4. אנטליה: עוד עיר חוף יפהפייה, עם הרקע המדהים של הרי הטאורוס. שקול את Rixos Downtown Antalya לשהייה יוקרתית עם נוף נהדר, או את Tuvana Hotel עבור חוויה טורקית מסורתית מקסימה.
  5. Fethiye: עיר זו ידועה ביופייה הטבעי, כולל הלגונה הכחולה של Ölüdeniz. שקול להישאר ב-Hillside Beach Club לשהייה על החוף, או במלון Yacht Classic עבור אפשרות בוטיק.
  6. מרמריס: ידועה במרינה היפה וחיי הלילה התוססים שלה, היא עוד יעד נהדר בריביירה הטורקית. Green Nature Resort and Spa מציע שהות יוקרתית, או שקול את D-Resort Grand Azur בשל מיקומו על חוף הים.

לגבי מה  שצריך לדעת על מלונות בטורקיה:

  • עונתיות: התעריפים והזמינות עשויים להשתנות מאוד בהתאם לעונה. לדוגמה, אתרי נופש על החוף יכולים להיות מאוד עמוסים ויקרים במהלך חודשי הקיץ.
  • שירות: בתי מלון רבים בטורקיה ידועים ברמת השירות הגבוהה שלהם. אל תהססו לבקש מצוות המלון סיוע או המלצות.
  • ארוחת בוקר: ארוחות בוקר טורקיות הן תענוג והן כלולות בדרך כלל במהלך שהותכם במלון. צפו לחגיגה של גבינה, זיתים, לחם, עגבניות, מלפפונים, דבש וריבה.
  • מיקום: במיוחד באיסטנבול, התנועה יכולה להיות כבדה למדי. בחירת מלון קרוב לאתרים שתרצו לראות, או בקרבת תחבורה ציבורית, יכולה לחסוך לכם זמן רב.
  • רגישות תרבותית: בעוד טורקיה היא מדינה מודרנית ומתקדמת, היא גם נטועה עמוק במסורת. כבד את המנהגים המקומיים והתלבש כראוי, במיוחד באזורים כפריים שמרניים יותר.
  • שפה: נהוג לדבר אנגלית בבתי מלון רבים, במיוחד בערים ובאזורי תיירות גדולים יותר.
  • Wi-Fi: רוב המלונות בטורקיה מציעים אינטרנט אלחוטי חינם, אך בדקו מראש אם זה חיוני לשהותכם.
  • בטיחות: טורקיה היא בדרך כלל מדינה בטוחה למטיילים, ולמלונות בדרך כלל יש אבטחה טובה. עם זאת, כמו בכל מקום, חשוב להשתמש בשכל הישר ולנקוט באמצעי זהירות סטנדרטיים.

חשוב לזכור לבדוק תמיד את הביקורות האחרונות לפני הזמנת מלון, מכיוון שהן יכולות לתת את התמונה המדויקת ביותר של מה לצפות. כמו כן, המחירים ופרטים נוספים עשויים להשתנות בהתאם לעונה וביקוש.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בטורקיה מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על טורקיה!