חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איסטנבול עם ילדים קטנים – מה יש לעשות?

מתכננים טיול לטורקיה? השאירו פרטים ונעזור בתכנון הטיול 👇

איסטנבול בירת טורקיה, היא אחד היעדים הפופולאריים בקרב ישראלים רבים

איסטנבול בירת טורקיה, היא אחד היעדים הפופולאריים בקרב ישראלים רבים. היא זולה והיא האופציה הטובה ביותר לחופשה בחו"ל עם ילדים קטנים לא הרחק מהבית. 

באיסטנבול תוכלו להגיע עם ילדים קטנים וליהנות ממגוון פעילויות ואטרקציות לכל המשפחה. ואף ליהנות מבתי מלון איכותיים ביותר וברמה גבוהה במחיר נמוכים ונגישים לכל כיס. אז אילו אטרקציות תוכלו לעשות באיסטנבול עם תינוק או ילדים קטנים התשובה במהלך הכתבה.

האטרקציות המומלצות ביותר באיסטנבול עם ילדים קטנים

אם אתם מגיעים לאיסטנבול לחופשה משפחתית עם ילדים קטנים או פעוטות, תוכלו להעסיק אותם בפעילויות ובאטרקציות שונות אשר יעבירו להם את הזמן וגם לכם. 

איסטנבול שהינה מוקד תרבותי וכלכלי חשוב ואחת הערים הגדולות ביותר באירופה ובעולם, תמצאו מגוון אטרקציות מהנות וכיפיות לכל המשפחה, במחירים זולים וסופר משתלמים. בין האטרקציות השונות תוכלו ליהנות מהאטרקציות הבאות:

מוזיאון הצעצועים İstanbul Toy Museum 

מוזיאון הצעצועים הוא מוזיאון פופולארי בקרב ילדים רבים ברחבי העולם. ניתן למצוא בו צעצועים נדירים לצד צעצועים חדשים וכן להסתובב במוזיאון לספוג תרבות וכן ידע ולהבין איזה צעצועים היו פעם לצד הצעצועים של היום. 

המוזיאון משתרע על שתי קומות ובהן תמצאו 7 אולמות המציגים אוספים שונים מכל העולם לצד צעצועים מסורתיים מכל הדגמים, הסוגים והצבעים. בובות ברבי, לגו, בובות ענק, דובי פרווה, מכוניות צעצועים ישנים ועדו הם חלק ממה שתמצאו במוזיאון. 

המוזיאון מתאים לכל הגילאים. שעות פעילות המוזיאון בימי שני עד שישי בין השעות 10:30-17:00, בימי ראשון ושבת מוזיאון סגור.

עולם הים (סי לייף) איסטנבול SEA LIFE Istanbul 

גן עדן לאוהבי המים. בעולם האי תגיעו לעולם קסום דמוי אוקיינוס המלא ביצורים שונים. במהלך הביקור באוקיינוס המשתרע לאורך 83, תפגשו כרישים מסוגים שונים כגון: grey reef, sand tiger, nurse, guitar zebra, blacktip, and hammerhead sharks ועוד. 

בנוסף לכך, תוכלו לפגוש גם צבי ים, מדוזות שדומות לחייזרים, ייצורים ימיים שונים וכן סטינג רייז נחמדים. מדובר על אטרקציה כיפית ומהנה לכל המשפחה. חשוב לקנות כרטיסים לאווקריום סי לייף איסטנבול מראש על מנת שיהיה לכם מקום.

לגולנד איסטנבול LEGOLAND® Discovery Centre Istanbul 

לגולנד איסטנבול במרכז דיסקברי הוא עולם מרתק ומופלא לילדים. בלגולנד אשר שוכן בפארק השעשועים דיסקברי תמצאו את משחק הלגו האהוב על הילדים בכל הזמנים אשר מכיל כ- מיליון חתיכות לגו וכן קולנוע הכולל 4 מימדים שכולם עשויים מלגו מינילנד של איסטנבול וכן מקומות שונים ומעניינים נוספים. 

כמו כן, תוכלו לשחק במשחק לייזר ומתקן הרכיבה Merlin's Apprentice. כמו כן, תוכלו להשקיף מעל כנסיית איה סופיה, המסגד הכחול, גשר בוספורוס, שערי גלאטה וכן אטרקציות נוספות ומקומות נוספים בעולם. 

אם אתם מגיעים לאיסטנבול עם ילדים קטנים תוכלו להיכנס לעיר הדופלו DUPLO® Town לבנות כלי רכב במו ידכם שאותם תסיעו על הרמפה במקום. בנוסף לכך, תוכלו ליהנות ממגוון פעילויות לילדים במקום. על מנת להיכנס ללגולנד איסטנבול חשוב להזמין כרטיסים מראש.

מוזיאון השעווה באיסטנבול מאדאם טוסו Madame Tussauds Istanbul

במוזיאון השעווה באיטסנבול, מדאם טו סו, תוכלו ללמוד על ההיסטוריה והתרבות של טורקיה הודות לדמויות ההיסטוריות השונות מעולם הבידור, ההיסטורי ועוד. 

תוכלו להצטלם עם בובת שעווה של אנג'לינה ג'ולי, מוחמד עלי ועוד וכן לקבל טיפים מהטייסת הלוחמת הראשונה בעולם סביחה גוקן 

ואף לצפות בסרט בארבעה מימדים ולצאת להרפתקה במינילנד מלחמת הכוכבים בלגולנד איסטנבול. על מנת להיכנס למוזיאון השעווה, יש לרכוש כרטיסים מראש למוזיאון השעווה, מדאם טו סו.

פארק הג'ונגל איסטנבול Jungle Istanbul 

פארק הג'ונגל איסטנבול הוא ג'ונגל הכולל חיות אקזוטיות, ציפורים, זוחלם, פרוקי רגליים ועוד. במהלך הסיור תצפו במגוון נרחב של 400 בעלי חיים ממאה זנים שונים אשר מסתתרים בקרקע של מרכז הקניות איספנבול Isfanbul Shopping Center)) 

ואשר נמצאים בסכנת הכחדה. בנוסף לכך, תוכלו לעלות על רכבת הרים, לבקר בקניון הענקי וג'ונגל ספארי, לבקר בצינוק מלא נחשים, עכבישים ומכרסמים וכן פעילויות שונות אשר מתבצעת במקום ומתאימות לכל המשפחה. 

כמו כן, תוכלו להכיר דרכים להתמודד עם שימור הטבע, לקבל הערכה מחודש ולהבין מהו שימור. לכניסה לפארק הג'ונגל איסטנבול עליכם לרכוש כרטיסים מראש.

שאלות ותשובות בנוגע לאיסטנבול עם ילדים קטנים

מאחר שאיסטנבול היא עיר פקוקה והנהיגה בה פרועה ומסוכנת לא פחות מהארץ, עדיף לא לשכור רחוב ולהגיע בתחבורה ציבורית.

למרות שמדובר על חודשים חמים ביותר וחופש לילדים, זהו זמן טוב לנצל את הזמן לחופשה מבלי שהילדים מפסידים שיעורים בבית ספר. לכן אם החום לא מפריע לכם ואתם רוצים חופשה משפחתית לכו על זה.

שילוב האטרקציות תלוי באורך החופשה שלכם, אם מדובר על חופשה קצרה 1-2 אטרקציות יספיקו, אך אם מדובר על חופשה ארוכה כדאי לשלב יותר מ-3 אטרקציות במהלך הטיול.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בטורקיה מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על טורקיה!