חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קפדוקיה מלונות מומלצים

מתכננים טיול לטורקיה? השאירו פרטים ונעזור בתכנון הטיול 👇

מלונות באיזור קפדוקיה מומלצים למטיילים הישראלי: מלונות (יש גם הכל כלול) שווים, מפוארים, יוקרתיים 5-4 כוכבים עם מרפסת, ספא או בריכה? טיול משפחתי עם ילדים / טיול זוגי? הכי חשוב זה מלון טוב!

חבל קפדוקיה המקסים שברמת אנטוליה הוא חבל ארץ פופולרי במיוחד לטיולים ולחופשות. קפדוקיה עשירה באתרים, פארקים, אטרקציות ומרכזים שונים, שהביקור בהם הוא בגדר חובה.
הנופים הייחודיים של המקום, שנוצרו לאורך מיליוני שנים, מותירים רושם מיוחד שלא ישאיר אף אחד אדיש. יש בקפדוקיה מלונות מומלצים רבים, ואזורים שונים בהם שווה ללון. 

שאלות נפוצות בנוגע לטיול שלכם בקפדוקיה ולמלונות

בקלות! חבל הארץ המקסים הזה משובץ במלונות פאר ויוקרה רבים, עם דירוגים של חמישה כוכבים והמלצות חמות. אם אתם מעוניינים במלון טוב ואיכותי אבל לא מלון פאר ויוקרה, אין כל קושי למצוא גם מלונות המדורגים עם ארבעה או שלושה כוכבים.

הרבה. בקפדוקיה פועלים הרבה מלונות, מקומות אירוח בסגנון B&B ועוד. קל למצוא את המקום הנכון לכם מתוך המגוון הרחב הקיים. מאחר וקפדוקיה היא חבל ארץ ולא עיר, מומלץ מאוד לבצע את הבחירה גם על בסיס מיקום.

בהחלט. קיימים מלונות שלא מקבלים אורחים מתחת לגיל מסוים – 12 או 18 למשל. מלונות אלה מתאימים במיוחד לחופשה זוגית ורומנטית. אם אתם רוצים ליהנות מבריכת המלון בשקט ובפרטיות, ללא השפרצות עליזות והמולת ילדים שמחים – מומלץ לבחור במלון מסוג זה.

מומלץ מאוד. מאחר ומדובר בחבל ארץ, ההתניידות בין האטרקציות והאתרים השונים איננה קלה ללא רכב צמוד.

האיזורים הטובים ביותר למלונות הם בערים: גורמה, אוצ'יסר ואורגופ.

ריכזנו עבורכם את המקומות השווים במיוחד ללינה באיזור קפדוקיה 👇

מלון סרפים קייב הוא מלון חמישה כוכבים מפנק ויוקרתי, הממוקם באוגרופ שבקפדוקיה. המלון מציע לאורחיו יחידות אירוח מעוצבות, הבנויות מאבן או נראות כנחצבות בסלע. המלון מגיש לאורחיו מזנון ארוחת בוקר קונטיננטלית וא-לה-קארט מדי יום. בנוסף לכך, ניתן ליהנות מבריכת השחייה המקורה של המקום, מהמסעדה המשובחת, הבר הטרנדי והנעים, חמאם, גינה מטופחת עם פינות ישיבה ועוד. במקום פועל מרכז בריאות וספא המציע מגוון שירותים לאורחים. בנוסף, ניתן להיעזר בשירותי ההסעות אל ומנמל התעופה. המלון ממוקם קרוב למדי למנזר ניקולוס, העיר התחתית מזי, כנסיית התפוח ועוד.
הוא זכה לציון המרשים 9.3 באתר Booking.

מלון וספא קפדוקיה היל הוא מלון חמישה כוכבים המקבל אורחים מגיל 12 ומעלה בלבד. כלומר, זהו לא המקום לאירוח משפחות עם ילדים צעירים, פעוטות או תינוקות. המלון ממוקם בגורה, קרוב למרכז העיר נבשהיר, העיר התחתית קאימקלי וממוזיאון הגורמה. המלון מציע לאורחיו בריכת שחייה חיצונית ובריכה מקורה, מסעדת שף משובחת במיוחד, מרכז ספא, עיסוי ממטפלים מקצועיים ועוד. חדרי המלון כוללים כולם פינות ישיבה ונוף אל ההרים או אל חורבות גורה המרשימים, ועיצוב אלגנטי במיוחד.
המלון זכה לדירוג 9 באתר Booking.

מלון אזקה הוא מלון נוסף בעל חוף פרטי ומפנק, שמדורג גם הוא בחמישה כוכבים. על החוף הפרטי המלון מציע לאורחיו כסאות נוח ושמשיות. חדרי האירוח של המלון מרווחים ומעוצבים בטוב טעם, וכוללים כולם מרפסת עם נוף לים או לגני המלון המטופחים. אורחי המלון יכולים ליהנות מהבריכה החיצונית המרשימה של האתר, הבריכה המקורה, מספר מסעדות משובחות המציעות מנות שונות, שלושה ברים טרנדיים, מגרש טניס, חדר סקווש ועוד.
המלון קיבל את הדירוג הכללי 8 באתר Booking,
ודירוג של 8.9 עבור טיולי זוגות.

 ה-B&B גרנד עלית קייב סוויטס הוא מלון ארבעה כוכבים, הממוקם בגורמה. המקום מציג לאורחיו יחידות אירוח מרווחות הכוללות כולן פטיו פרטי, בעיצוב מוקפד ומרשים.
ניתן ליהנות מהסאונה, בריכת השחייה החיצונית, השכרת ציוד האופניים והסקי, מתקני ברביקיו העומדים לרשות האורחים ובר טרנדי הפועל במקום.
ניתן להזמין שירותי הסעות אל ומנמל התעופה. מזנון ארוחת בוקר בסגנון בופה פועל מדי בוקר, ומציע ארוחה דשנה וטרייה במיוחד.
המלון ממוקם סמוך לעיר נבשהיר, וזכה לציון 9.5 באתר Booking.

מקום האירוח B&B ארינה קפדקיה הוא מלון בדירוג ארבעה כוכבים הממוקם בעיר גרמה, קרוב מאוד למוזיאון גרמה ומכנסיית החשכה. המלון מציע לאורחיו יחידות אירוח מאובזרות ומצוידות, הכוללות כולן פטיו פרטי. מדי בוקר מוגשת ארוחת בוקר טובה במזנון ארוחת הבוקר. נוסף על כך, ניתן ליהנות מאמבט העיסוי, מהטרסה היפה הצופה אל הכדורים הפורחים וארובות הפיות, ומחניה חינם באתר. ניתן לבקש לישון בחדרי משפחה או בחדרים ללא עישון, לבקשת האורחים.
המלון זכה לדירוג המצוין 9.8 באתר Booking.

המלון דיוואן קייב האוס הוא מלון חמישה כוכבים הממוקם בגורמה. המלון מציע לאורחיו חדרים יוקרתיים המרוהטים בעיצוב אישי, עם שטיחים מסורתיים וניחוח של טורקיה. מדי בוקר מוגשת במקום ארוחת בוקר בסגנון בופה. אורחי המלון מוזמנים ליהנות גם מהמסעדה המשובחת הפועלת במקום, אמבט עיסוי מפנק, שירותי השכרת אופניים, בר טרנדי ועוד.
ניתן ליהנות ממגוון פעילויות פנאי המוצעות באזור, כמו ספארי ג'יפים וטיסות בכדורים פורחים. טרסת המלון המרשימה משקיפה לקפדוקיה, וניתן לצפות ממנה בעשרות כדורים פורחים המתעופפים בשמי חבל הארץ.
המלון זכה לדירוג 8.9 באתר Booking.

מלון אפוץ' סטון האוס הוא מלון שלושה כוכבים, מלון בוטיק קטן, הממוקם בעיר גורמה. המלון מציע לאורחיו מסעדה טובה המגישה ארוחת בוקר, בר טרנדי, טרקלין משותף ומהודר וגן מטופח עם פניות ישיבה נעימות. מדי בוקר מוגשת במקום ארוחת בוקר חלאל טובה במתכונת בופה. ניתן לשכור במקום רכב וכן ציוד סקי, ולצאת לטיולים ואטרקציות באזור. כדאי לשבת בטרסה היפה של המלון. ניתן לבקש ללון בחדרים ללא עישון, וכן ליהנות מחניה חינם ומשירותי הסעות אל ומנמל התעופה.
המלון אהוב במיוחד על המבקרים בו, והוא זכה לציון המרשים 9.5 באתר Booking עבור טיולי זוגות,
המלון קיבל את הציון המושלם 10.

מלון סאקלי קונאק קפדוקיה הוא מלון שלושה כוכבים הממוקם בכפר הציורי אוצ'יסר, במתכנות B&B. המלון ממוקם במבנה אבן מרשים בן מאה שנים. יחידות האירוח מעוצבות בקפידה עם מרצפות עץ וקשתות אבן מרשימות, ומאובזרות במלואן. ניתן ליהנות במקום ממזנון ארוחת הבוקר העשיר והטרי המורכב ממזון אורגני ברמה גבוהה, וכולל אפשרויות צמחוניות וטבעוניות למעוניינים בכך.בנוסף לכך, המלון מציע לאורחיו טרסה מקסימה, מסעדה משובחת המציעה מגון רחב של מנות, בר טרנדי, גינה מטופחת, חניה חינם ועוד.
ניתן להתארח במקום יחד עם חיות מחמד (אך לרוב ישראלים כמובן מגיעים בלי כלבים או חתולים אך נחמד שיש אופציה).
המלון זכה לדירוג המרשים 9.4 באתר Booking, הן בציון הכללי והן עבור טיולי זוגות.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בטורקיה מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על טורקיה!