חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בודרום מלונות מומלצים

מתכננים טיול לטורקיה? השאירו פרטים ונעזור בתכנון הטיול 👇

מלונות בעיר בודרום מומלצים למטיילים הישראלי: מלונות (יש גם הכל כלול) שווים, מפוארים, יוקרתיים 5-4 כוכבים עם מרפסת, ספא או בריכה? טיול משפחתי עם ילדים / טיול זוגי? הכי חשוב זה מלון טוב!

בודרום, עיר החוף היפה, מספקת שלל אטרקציות ותעסוקה למבקרים בה. כמו כל ערי טורקיה אפשר להתרשם ממנה מהיסטוריה ותרבות עתיקות, שהולכות אחורה עד ימי האימפריה היוונית. התרבות הטורקית המודרנית מספקת שלל אטרקציות גם היא, וכך גם חוף הים היפה והחולי של העיר. כדי ליהנות מהעיר כמו שצריך, מומלץ שלא להתפשר ולבחור במלון המתאים ביותר עבורכם. יש בבודרום מלונות מומלצים רבים, אספנו עבורכם את המובילים והמומלצים ביותר.

שאלות נפוצות בנוגע לטיול שלכם בבודרום ולמלונות

בבודרום פועלים מגוון מלונות המציעים לאורחיהם רצועת חוף פרטית, המאפשרת שהות שלווה ופרטית במיוחד. המלונות הללו יהיו לרוב מלונות יוקרה ופאר, אולם הם לא בהכרח מלונות חמישה כוכבים. ניתן למצוא גם מלונות ארבעה כוכבים המציעים חופים פרטיים.

בהחלט! חלק מהמלונות בבודרום מציעים מתקני שעשועים לילדים, מגרשי משחקים ייעודים עבורם, פארק מים ועוד. מרבית המלונות הללו מאפשרים לשכור חדר משפחה, המתאים לשהות של הורים וילדים.

בבודרום פועלים מלונות המקבלים אורחים מגיל 18 ומעלה בלבד. מלונות אלה מתאימים במיוחד לטיולים רומנטיים: מובטח כי בעת השהייה במלון, המולת ילדים ורעש לא יפריעו למנוחה ולזמן הזוגי.

יש מגוון אטרקציות ופעילויות שאפשר לעשות חוץ מבטן גב..אפשר ללכת למאוזוליאום בהליקרנסוס, מבצר בודרום, החמאם של בודרום, ביקור במרינה היפה של העיר בודרום, פארק מים, העיר העתיקה של בודרום, התיאטרון העתיק של בודרום, קארה – אדה, מוזיאון התת ימי, מוזיאון האומנות ועוד טיולים רבים בטבע

החופים הטובים ביותר בבודרום הינם: חוף בודרום (Bodrum beach), חוף יאשי (Yahsi Beach), חוף הגמל (Camel beach), חוף אספט (Aspat beach), חוף גומבט (Gumbet beach), חוף קומבאצא (kumbahce sahili Beach), חוף דלגה (Dalga beach) ויש עוד מספר חופים קטנים אך מה שכתבנו הם החופים המומלצים ביותר בבודרום

אז אילו מלונות מומלצים יש בבודרום למטייל הישראלי? להלן הרשימה המלאה!

מלון וספא הילסטון בודרום הוא מלון חמישה כוכבים השייך לרשת הילטון היוקרתית והמפוארת. המלון רחב הידיים והמפואר הזה מציע לאורחיו חדרים מעוצבים בהקפדה יתרה ומאובזרים לעילא ולעילא. אורחי המלון מוזמנים ליהנות ממזנון ארוחת בוקר המגיש בופה טרי ורענן מדי יום, ממסעדת המלון המשובחת, מרכז כושר מאובזר וחדשני, מרכז בריאות וספא, אמבט עיסוי, סאונה, בר טרנדי ועוד. המלון מתגאה בבריכה חיצונית מעוצבת ומרשימה ביותר, וכן בגנים מטופחים וטרסה נאה המשקיפה עליהם. המלון נמצא שני קילומטרים מחוץ לעיר עצמה, מה שמבטיח שקט ופרטיות מוחלטים לאורך כל שעות היממה.
המלון זכה לציון 8.7 באתר Booking.

מלון קאיה פאלאצו הוא מלון חמישה כוכבים, ברמה גבוהה במיוחד. כשמחפשים מלון טוב בבודרום, חייבים לבדוק גם את המלון הזה. המון ממוקם ממש על הים, והוא מציע לאורחיו חוף פרטי ומזח עץ מעוצב אשר פועל ממש בתוך תחומי המלון. חדרי המלון כוללים כולם מרפסות אשר ברובן צופות אל הים הכחול. החדרים המרווחים מצוידים בחלונות עצומים במיוחד, שמספקים נוף פנורמי מהמם אל הים. מלבד זאת, המלון מציע לאורחיו מזנון ארוחת בוקר, מסעדה משובחת, בר טרנדי, טרסה, ועוד.
המלון זכה לציון המרשים 9.1 באתר Booking בדירוג הכללי, ולציון 9.3 עבור טיולי זוגות.

מלון אזקה הוא מלון נוסף בעל חוף פרטי ומפנק, שמדורג גם הוא בחמישה כוכבים. על החוף הפרטי המלון מציע לאורחיו כסאות נוח ושמשיות. חדרי האירוח של המלון מרווחים ומעוצבים בטוב טעם, וכוללים כולם מרפסת עם נוף לים או לגני המלון המטופחים. אורחי המלון יכולים ליהנות מהבריכה החיצונית המרשימה של האתר, הבריכה המקורה, מספר מסעדות משובחות המציעות מנות שונות, שלושה ברים טרנדיים, מגרש טניס, חדר סקווש ועוד.
המלון קיבל את הדירוג הכללי 8 באתר Booking, ודירוג של 8.9 עבור טיולי זוגות.

מלון מרינה ויסטה דאבלטרי מרשת הילטון הוא מלון ארבעה כוכבים, המשקיף על המרינה היפה של העיר. המלון מציע לאורחיו חדרים נעימים וציוריים במיוחד, המרוהטים בצבעי לבן ועץ טבעי. מרפסות החדרים הנעימות משקיפות אל הגן המבודד של המלון, בו משובצת בריכת שחייה חיצונית ומקסימה. מלבד זאת, המלון מציע לאורחיו מסעדה משובחת הציעה ארוחות א-לה-קארט, בר בריכה, ספא, סאונה, חדר אדים, חדר כושר ועוד. ניתן לבקש ללון בחדרי משפחה.
המלון זכה לדירוג 8.5 באתר Booking.

מלון קארינה ריזורט הוא מלון ארבעה כוכבים, הממוקם ממש מול חוף הים – 150 מטרים ממנו בסך הכל. חדרי האירוח המרווחים של המלון מעוצבים בצבעים חמימים בשילוב כחול-ים, וכוללים מרפסת פרטית. אורחי המלון מוזמנים ליהנות מארוחת הבוקר המוגשת במקום, מסעדה טובה, בריכה חיצונית, פארק מים, גינה מטופחת, בר טרנדי, טרסה יפה, מגרש טניס ועוד. ניתן לשכור במקום אופניים וכלי רכב.
המלון קיבל את הציון המרשים 8.4 באתר Booking.

מלון מנסטיר הוא מלון ארבעה כוכבים, אופנתי במיוחד, הממוקם בתוך מבנה של מנזר אשר היה פעיל במאה ה-18. הוא מוצב על ראש הגבעה הגבוהה באזור, ובכך מספק נוף מדהים במיוחד אל מפרץ בודרום. חדרי המלון המרווחים כוללים מרפסות עץ אותנטיות ומקסימות, ובחלק מהחדרים מוצב אמבט הידרומסאז' עם נוף לים. מלבד זאת, המלון מציע לאורחיו מסעדה משובחת הפועלת לצד הבריכה, בר טרנדי, בריכת ילדים, משחקייה ועוד. המלון מקבל לתחומיו חיות מחמד.
הוא זכה לדירוג 8.7 באתר Booking.

מלון קאריה פרינסס הוא מלון אינטימי מה שנקרא "מלון בוטיק" ארבעה כוכבים, השוכן קרוב מאוד למרינה בודרום, לטירת בודרום, ולאזור הפאבים ומועדוני הלילה של העיר.
המלון מציע לאורחיו בריכת שחייה חיצונית ובריכה מקורה, מסעדה משובחת, מזנון ארוחת בוקר טרי וטעים, חדר כושר, ספא, חמאם טורקי, שירותי עיסוי, מגרש טניס, שולחנות טניס-שולחן ועוד. חדרי המלון המעוצבים כוללים מרפסת פרטית ומיני בר.
המלון קיבל את הציון 8.9 באתר Booking.

מלון פארקים אייאז הוא מלון ארבעה כוכבים הממוקם מעט מחוץ לעיר, ובכך מציע שקט ושלווה ראויים לציון.
המלון מציע לאורחיו חוף פרטי ומפנק במיוחד, פארק מים רחב ידיים ומרשים, בריכה עצומה במיוחד ושתי בריכות נוספות ועוד.
אורחי המלון מוזמנים ליהנות מחדר הכושר המעולה שמפעיל המלון, מהמתקנים המיועדים לילדים, ממזנון ארוחת הבוקר ומהבר הטרנדי שפתוח ברוב שעות היום.
ניתן לבקש ללון בחדרי משפחה, לשהות עם ילדים.
חדרי האירוח של המלון מרווחים, נוחים במיוחד, מעוצבים להפליא וכוללים מרפסת פרטית.
המלון זכה לדירוג 8.3 באתר Booking.

מלון דוריה בודרום הוא מלון מעצבים מפואר ומקסים במיוחד, בדירוג ארבעה כוכבים. המלון מציע לאורחיו חוף פרטי וקסום, ונוף אל הים האגאי. חדרי האירוח של המלון אלגנטיים ומעוצבים, ומציעים כולם נופים מרהיבים. מסעדת המלון המשובחת מגישה מנות טורקיות וים-תיכוניות מומלצות. מזנון קליל יותר פועל בצמוד לבריכה. המלון מציע לאורחיו בריכה עם שפת אינסוף, מתקני ספא, חמאם, חדרי עיסוי, בריכת שחייה חיצונית ועוד.
המלון זכה לציון 8.1 באתר Booking.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בטורקיה מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על טורקיה!