חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מלונות מומלצים באנטליה

מתכננים טיול לטורקיה? השאירו פרטים ונעזור בתכנון הטיול 👇

מלונות באנטליה מומלצים במרכז העיר או ליד רצועת החוף? מלונות הכל כלול שווים, מפוארים, יוקרתיים 5-4 כוכבים עם מרפסת, ספא או בריכה? הכל כאן!

אין צורך להציג את אנטליה. עיר הנופש הגדולה והפורחת של טורקיה ידועה לכל הישראלים באשר הם כבר כמה עשורים. זוהי עיר חוף המתגאה בים מקסים וכחול במיוחד, אשר מתאימה במיוחד לתיירים מכל רחבי העולם.
מסעדות טובות, מועדוני לילה שוקקים, מסיבות עד אור הבוקר, טבע, היסטוריה, תרבות – את כל אלה ועוד אפשר למצוא בעיר המקסימה הזאת. 

שאלות נפוצות בנוגע לטיול שלכם באנטליה ולמלונות

אנטליה מפורסמת במלונות הכל-כלול שלה, המציעים חווית אירוח ונופש ברמה גבוהה ומפנקת במיוחד. ניתן למצוא מלונות הכל כלול יוקרתיים, המתגאים בחמישה כוכבים, וגם מלונות פשוטים יותר בעלי ארבעה כוכבים. באופן זה, ניתן להתאים את סוג המלון לאופי הטיול שלכם.

בהחלט יש! באנטליה פועלים מלונות המקבלים אורחים מגיל 18 ומעלה בלבד. כלומר, הם אינם מתאימים לאירוח משפחות או צעירים בחופשת חברים. מלונות אלה לרוב מייעדים את עצמם לטיולים רומנטיים וזוגיים.

המקום התוסס ביותר הוא כמובן בקרבת חוף הים. מרכז העיר נמצא קרוב לאזור הים, כך שניתן ליהנות במיקום זה גם מהים עצמו וגם מהחיים התוססים של העיר עצמה. מועדוני הלילה, מסעדות, פאבים ואטרקציות שונות זמינות מאוד באזור זה.

רצועות החוף המומלצות ביותר הינם פארק החוף לארה ורצועת חוף קוניאלטי. שם תוכלו למצא מלונות שווים וטובים וגם ליהנות מחופשה של בטן גב קלאסית.

אספנו עבורכם רשימת מלונות באנטליה, המומלצים במיוחד למטיילים הישראלים

מלון אקרה הוא מלון יוקרה מפואר, המתגאה בחמישה כוכבים כשמחפשים מלון מומלץ באנטליה, כדאי להתעכב על המלון הזה.
הוא ממקום במיקום נהדר, מול הים ובמרכז העיר התוסס. חדרי המלון המרווחים מציעים כולם מרפסות פרטיות, עם נוף לים או אל הרי הטאורוס, והם מעוצבים במודרניות וקפדנות. אורחי המלון מוזמנים ליהנות ממזנון ארוחת הבוקר העשיר, מספר מסעדות מגוונות ואיכותיות, כמה ברים טרנדיים, ביסטרו עם מנות חמות וטריות, מרכז בריאות, סאונה, חמאם טורקי, שירותי עיסוי, חדר כושר מצוין ועוד.
במקום פועלות ארבע בריכות שחייה להנאת האורחים.
המלון זכה לדירוג 9 באתר Booking.

מלון לארה מרשת הולידיי אין הוא מלון חמישה כוכבים מפנק, כראוי למלונות הרשת הפופולרית. הוא מחזיק ברשותו חוף פרטי ומצויד, עם נופים מקסימים במיוחד. המלון מציע לאורחיו יחידות אירוח מקסימות ומעוצבות, שחלקן כוללות טרסה או מרפסת פרטית. אורחי המלון מוזמנים ליהנות מהבריכה החיצונית והמושקעת של המלון, מטרסת השמש הצופה אל הים, ממרכז בריאות וספא, מארוחת הבוקר הטובה ועוד. המלון ממוקם במיקום מרכזי, קרוב למדי למגדל השעון, צריח המסגד השבור, מרכז הקניות טרסיטי ומרכז הכנסים של העיר.
המלון זכה לדירוג 8.3 באתר Booking.

מלון קלאב פלקון הוא מלון ארבעה כוכבים מאובזר ומפנק, המציע לאורחיו חוף פרטי ומתוחזק. זהו מלון הכל-כלול מפנק, המפעיל מזנון ארוחת בוקר טרי וטעים ומסעדה עם סעודות א-לה-קארט, המוגשות בחלל הפנימי של המלון או לצד הבריכה. אורחי המלון מוזמנים ליהנות משלוש בריכות השחייה המפנקות, מדשאת השיזוף הצופה אל הים, חמאם טורקי, סאונה, מגרשי טניס, מרכז כושר, טיפולי עיסוי, בר טרנדי ועוד.
המלון הפופולרי זכה לציון 8.2 באתר Booking.

מלון אקרה וי הוא מלון ארבעה כוכבים הממוקם במיקום מרכזי במיוחד, 300 מטרים בלבד מהחוף. חדרי המלון מרוהטים בריהוט חמים מעץ מגולף, בעיצוב מודרני ומקסים. חלק מהחדרים כוללים מרפסת פרטית הפונה אל הים. ניתן לסעוד בבית הקפה המגיש מאפים ומשקאות, מספר מסעדות כולל מסעדת גורמה, בראסרי, כמה ברים טרנדיים, מזנון וקונדיטוריה. אורחי המלון מוזמנים להשתמש בחינם ובחופשיות בכל המתקנים של מלון אקרה הסמוך, בעל חמשת הכוכבים.
המלון קיבל את הדירוג 8.7 באתר Booking.

מלון הדירות אדרס רזידנס לאקז'רי הוא מלון בעל ארבעה כוכבים, המציע מגוון דירות אירוח מודרניות. הדירות מעוצבות כולן בטוב טעם, ומשלבות בין חווית אירוח ביתית לבין חווית שירות של בית מלון. הדירות מאובזרות באופן מלא, וכוללות מטבחון, מכונת כביסה, פינת סלון ועוד. ארוחת הבוקר מוגשת במזנון ארוחת הבוקר, והאורחים מוזמנים להשתמש בבריכת השחייה החיצונית ובחניה החינמית המוצעת במקום. במקום מוצבים גם מתקני כושר העומדים לרשות האורחים.
המלון זכה לדירוג 8.5 באתר Booking.

מלון הדירות נוקס סוויט הוא מלון ארבעה כוכבים המציע דירות אירוח מאובזרות ומשופצות. הדירות כוללות כולן פינת עבודה, סלון, מטבח מאובזר הכולל מדיח כלים ועוד. במקום פועל מזנון ארוחת בוקר עשיר וטעים במיוחד, המציע לכלל האורחים סעודה טובה. קיים אזור טרקלין משותף המשמש כלובי, בו ניתן לשבת יחד עם אורחים נוספים. מלבד זאת, המלון מציע לאורחיו גינה מטופחת, מסעדה איכותית, בר טרנדי, בריכת שחייה חיצונית ונאה וטרסת שמש נעימה.
המלון קיבל את הציון המרשים 9.1 באתר Booking.

בא לכם דירה יוקרתית ומרוהטת ולא מלון גדול?
מלון הדירות ארק הומס הוא מלון ארבעה כוכבים נוסף, הממוקם קרוב מאוד לחוף מרמרלי המקסים. דירות האירוח כוללות פנת ישיבה, מטבח מאובזר ומרווח עם מדיח כלים, מיקרוגל, מקרר וקומקום חשמלי. המלון עצמו מציע לאורחיו טרסה נעימה, שירות השכרת רכב זמין ושירות הסעות אל ומנמל התעופה. ניתן לבקש חדר ללא עישון וכן חדרי משפחה.
המלון זכה לדירוג 9.6 בדירוג הכללי של אתר Booking, ולדירוג 9.8 עבור טיולי זוגות.

מלון מסרט פאלאס הוא מלון ארבעה כוכבים מקסים במיוחד, הממוקם בלב העיר – מרחק הליכה מאיה סופיה ומבזאר התבלינים. חדרי האירוח של המלון מעוצבים בסגנון עות'מני, עם כל החידושים הטכנולוגיים העדכניים.
המלון מגיש מדי בוקר ארוחת בוקר במזנון עשיר וקבוע. ניתן ליהנות גם מהמסעדה המשובחת, מהטרקלין המשותף ומשירותי השכרת האופניים והרכב.
המלון קיבל את הדירוג 9.1 באתר Booking.

מלון-ספא ווינד אוף לארה הוא מלון חמישה כוכבים הנמצא מעט מחוץ לעיר ניקוסיה אך מציע אירוח על בסיס הכל כלול. אורחי המלון מוזמנים ליהנות ממרכז ספא, בריכת חיצונית, מדרש משחקים לילדים, טרסה מפנקת, מרכז ספא, סאונה, חמאם, בריכה מקורה ועוד. מסעדת המלון המשובחת מציעה שלוש ארוחות מדי יום, ובר המשקאות פעיל ותוסס.
בהיותו של המלון מלון יוקרה הוא כולל אזור חוף פרטי ומבודד, וכן מתקני ספורט מים באזור הבריכה רחב הידיים והגדול. חדרי המלון מרווחים ומעוצבים באופן כפרי ומוקפד, עם שילוב אלמנטים של עץ וצבעים בהירים ונעימים.
המלון זכה לדירוג 8 באתר Booking.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בטורקיה מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על טורקיה!