חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

השתלות שיער בטורקיה – מקצועיות במחיר שווה לכל כיס

מתכננים טיול לטורקיה? השאירו פרטים ונעזור בתכנון הטיול 👇

השתלות שיער הן עניין יקר. מצד שני, כאשר על הכף מונח הביטחון העצמי של האדם, יכול להיות שהעלויות דווקא כדאיות. השתלות שיער בטורקיה מציעות טיפול על ידי מומחים בתחומם ובמחירים נמוכים בהשוואה לישראל. הנה כל מה שצריך לדעת על השתלות שיער בטורקיה

היחסים הדיפלומטיים בין ישראל לבין טורקיה ידעו לאורך השנים עליות ומורדות. יחד עם זאת, לאורך כל השנים ישראלים אהבו מאוד להגיע לערים הטורקיות, ליהנות מקניות במחירים שפויים, מחופשות מפנקות בעלויות נמוכות, מנופים יפהפהיים ומתרבות עשירה. בשנים האחרונות מתפתחת בטורקיה באופן מסחרר תיירות המרפא. בין אם מדובר על טיפולי השתלת שיניים, הסרת שיער או השתלת שיער – הטיפולים בטורקיה צוברים תאוצה, והישראלים לא נשארים מאחור. 

"השתלות שיער בטורקיה הן זולות משמעותית בהשוואה לישראל והמטפלים שם הם ברמה בינלאומית גבוהה ביותר", מספרת מיטל, שהצטרפה לבעלה שהחליט לבצע השתלת שיער. "אם מוסיפים לזה את עלויות הטיסה הנמוכות ואת רמת השירות והיחס שאנחנו מקבלים כאן, מדובר בעסקה משתלמת לגמרי. בעלי במשך הרבה שנים רצה לעשות השתלת שיער, אבל כל הזמן דחה את העניין. ברגע שהוא היה מוכן, עשיתי את כל הבירורים והלכנו על זה. היום הוא מרוצה מאוד מהתוצאה ומתגאה בלי סוף בשיער החדש שלו. הכי כייף לראות אותו ככה".

מיטל ובעלה לא לבד. ישראלים רבים עורכים מפגשים אינטרנטיים עם מומחים להשתלות שיער בטורקיה. אותם מומחים עורכים אבחון ראשוני של השיער, של ההתקרחות ומציעים תוכנית טיפול ראשונית. בשיחה זו גם תקבלו אומדן לגבי העלויות, לגבי המורכבות של הטיפול וכמובן תשובה לשאלה תוך כמה זמן יתחיל לצמוח מחדש שיער טבעי. 

כאשר תגיעו לטוריקה ימתין לכם בשדה התעופה נהג פרטי שיאסוף אתכם היישר לקליניקה. שם כל אחד מהמטופלים עובר אבחון מדוקדק של איכות השיער, סוג השיער, אופי ההתקרחות וסוג הטיפול שיכול להתאים. בשלב הזה המטפל מגבש יחד עם צוות מומחים תוכנית פעולה ספציפית לכל מטופל ואחרי שלכולם ברור מה ניצב על הפרק, ניתן להתחיל. 

לאורך כל השהות המטופלים נמצאים בבית מלון מפנק, עם כל הפינוקים שאפשר. בדרך הזו המטופלים והמלווים המצטרפים אליהם יכולים להרגע ולהגיע לטיפול מוכנים ומזומנים. השתלות שיער בטורקיה הן, אם כן, שילוב מנצח בין טיפוח המראה החיצוני לבין חופשה מפנקת ממנה תחזרו שונים לגמרי, תרתי משמע. 

מטבע הדברים, כאשר מדובר בהליך כירורגי דוגמת השתלת שיער, ישנו סיכוי גם לאי הצלחה. אמנם מדובר במקרים בודדים, אולם אם אתם מבין אלו שעבורם הטיפול לא הצליח, יש אחריות על הדברים, כך שתוכלו להגיע עם המטפל לעמק השווה. 

כך או אחרת, השתלות שיער בטורקיה מהוות בשורה אדירה עבור גברים ונשים שיכולים להשאיר את ימי הקרחת מאחור וליהנות ממראה צעיר ורענן. 

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בטורקיה מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על טורקיה!

דילוג לתוכן