חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טורקיה מה יש לעשות

מתכננים טיול לטורקיה? השאירו פרטים ונעזור בתכנון הטיול 👇

אם אתה עדיין לא משוכנע לבקר באיזמיר, שקול לעשות את הדברים הטובים ביותר בעיר, כמו טיולים רגליים, רכיבה על אופניים, רכיבה על אופניים ורכיבה על סוסים, או לנוח ליד המים. להלן 21 דברים מהנים לעשות בחורבות הרומיות העתיקות של העיר השנייה בגודלה בטורקיה. אם אתה נוסע אחורה בזמן למונומנטים עתיקים, הנה הדברים הטובים ביותר שאתה יכול לעשות באיזמיר, טורקיה.

בקרו בכמה מהמראות החשובים ביותר בטורקיה

יש כל כך הרבה דברים נהדרים לעשות בטורקיה ואני קורא לך לקחת חופשה בטורקיה אם אתה מעוניין לנסוע לטורקיה ולעשות תכנון טיולים בטורקיה. להלן טיפים וטריקים למניעת טעויות שניתן למנוע, וכן טיפים למי שרוצה לדעת כיצד לנסוע בתקציב. אני מקווה שזה נתן לך כמה רעיונות לדברים שלא כדאי לך לעשות בטורקיה, ואני מקווה שנהנית לקרוא את כל העובדות המגניבות על טורקיה. אם אתם מבקרים בקרוב בטורקיה, אנו מאחלים לכם טיול נפלא ונעזור בתכנון הטיול שלכם לטורקיה!

יש כל כך הרבה דברים לעשות באיסטנבול שאתה תמיד רוצה לחזור, ואני בטוח שיהיו עוד הרבה דברים בעיר.

גם אם אתה מקפיד על טיולי יום, המסלול שלך מלא מספיק ויש יותר ממספיק מה לעשות באלניה, טורקיה. עם כל כך הרבה יעדים נפלאים אני בהחלט אתגעגע לכמה מעשרת האטרקציות התיירותיות הגדולות בטורקיה, אבל רובן צריכות להיות גם במסלולים שלך. יש כל כך הרבה מקומות לבקר בהם כי 12 ימים לא יספיקו כדי לראות את כל המדינה.

אם אתה נוסע לטורקיה, אני ממליץ לך לבטל את מסלול הנסיעה שלך ולנסות ארוחת בוקר טורקית עכשיו. מדריך המסעדות הטורקי, רשימה מלאה של 27 דברים טעימים לאכול ולשתות בטורקיה, נמצא ברשימה זו.

אמנם אלה שאמרתי לך זה עתה הם מהעובדות המעניינות ביותר על מדינת טורקיה, אך ישנם דברים רבים אחרים שקשורים לטורקיה ושאתה בהחלט רוצה לדעת. אולי שמעתם בעבר את המונחים האימפריה העות'מאנית, הסולטנים ואתאטורק כשקראתם על טורקיה וההיסטוריה שלה.

דבר נוסף שידועה בטורקיה הוא כמובן מיקומה הגיאוגרפי, וזה בהחלט אחד המקומות הטובים ביותר לבקר בטורקיה. באיסטנבול נמצאים גם אתרים היסטוריים רבים ומקום נהדר לבקר בטורקיה. איסטנבול היא העיר השנייה בגודלה במדינה אחרי אנקרה, הבירה.

מטיילים רבים לא יכולים להגיע רחוק יותר מאיסטנבול בעת ביקור בטורקיה, ובהתחשב במגוון הדגשים, אתה יכול להבין מדוע. טורקיה עשירה להפליא בתרבות ובהיסטוריה, אך תהיה זו טעות להפיק את המרב מהאתרים הארכיאולוגיים וההיסטוריים הלא מיושבים. עם כל המראות באיסטנבול, זה מרגש לבקר באזורים אלה.

ממוקם באזור המרכז האנטולי בטורקיה, ביקור בקפדוקיה הוא אחת הפעילויות הפופולריות ביותר בטורקיה. שהייה במלון מערות ב- C appadok היא הדרך היחידה להתחיל, וזה הדבר הטוב ביותר שתדעו על טורקיה כשאתם נוסעים לאזור זה של טורקיה. אתה יכול להשתמש בכל אתר או אפליקציה להזמנת מלונות בטורקיה, מה שאומר שאתה לא צריך להזמין אותם לפני שאתה מגיע לסוריה, מצרים, עירק, איראן, סוריה או כל מדינה אחרת שאתה מכיר.

בסוף מאמר זה תגלה היכן להישאר בקפדוקיה ואיך להגיע מאיסטנבול. אם אין לכם הרבה זמן ובכל זאת רוצים לחוות את כל נקודות השיא של טורקיה, קראו את הסיור המומלץ שלנו לשבועיים בטורקיה. זהו האחרון ברשימת המראות והפעילויות שלנו בבורסה, אך אם אין לכם מעט זמן או עדיין רוצה לחוות את כל טורקיה המודגשת, תוכלו לחזור לאיסטנבול לקבלת מידע נוסף.

יש הרבה פחות מה לגלות על טורקיה כיעד מאשר במדינות אחרות, במיוחד במזרח התיכון, אפריקה ואסיה.

אם אינכם יוצאים לסקי, הישארו בערים הגדולות כמו איסטנבול או אנטליה ובקרו בארצות פלאי החורף של קפדוקיה. אדנה לא נמצאת ברשימות רבות של מקומות לבקר בטורקיה, אבל אם אתם בנסיעה בכביש לטורקיה, זו תחנה מושלמת בין קפדוקיה לגזיאנטפ. שווה טיול, וקראו גם את המדריך שלנו ליעדי התיירות הטובים ביותר במדינה לקבלת רשימת יעדים מפורטת יותר.

אם אתה מחפש אדרנלין, אל תשכח לקרוא את המדריך שלנו ליעדים הטובים ביותר בטורקיה לקבלת רשימה מפורטת יותר של יעדים. אם אתם מתכננים טיול לטורקיה בזמן הקרוב, אנו יכולים לומר לכם לאן בדיוק אתם הולכים ולמה. מסלול הפעילויות שלנו בטורקיה כולל כל דבר, החל מטיולים רגליים, אופני הרים, קיאקים, רפטינג, דיג, טיולים רגליים ועוד, ואם קראתם # זה, אתם יודעים שכולנו חווים הרפתקאות.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בטורקיה מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על טורקיה!

דילוג לתוכן