חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טורקיה – באיזה איזור כדאי לטייל?

מתכננים טיול לטורקיה? השאירו פרטים ונעזור בתכנון הטיול 👇

לנופשים ישראלים הומלץ שלא לנסוע לטורקיה לאחר תקיפה בגבול סוריה. ייעוץ הטיולים לטורקיה השתנה עד כדי כך שחלק מהנופשים עשויים לחשוב פעמיים לפני שהם מזמינים טיול למדינה זו. אבל טורקיה מציעה נופש מושלם וחופשת טיולים קסומה..אז באיזה איזור כדאי לטייל בטורקיה?

אנו מאמינים שתורכיה בטוחה לביקור

אם כי תמיד נדרשת זהירות ותמיד מומלץ לנסוע נבונים, במיוחד בערים הגדולות. נסיעה לטורקיה יכולה להיות בטוחה אם מיישמים את השכל הישר ומקפידים על אמצעי זהירות כמו בבית. מעקב אחר המצב כל הזמן עוזר, ולמרות שמדובר במדינה בטוחה יחסית, יהיה זה חכם להגן על עצמך מפני גניבות קטנות. כמטייל יחיד, טורקיה בטוחה לחלוטין, אך היא לא תמיד בטוחה למטיילים בודדים.

זיהוי המקומות הטובים ביותר ואתרי התיירות הטורקיים בהם תבקרו הוא המפתח לאיכות החופשה וחשוב גם לביטחונכם.

סייד

הוא אחד המקומות הטובים ביותר להגיע אליו בקלות בטורקיה, במיוחד אם טסים מאנטליה. אם אתם מתכננים לצאת לחופשה בקיץ, דאגו לבקר בפארק הלאומי באיסטנבול, שיש בו מגוון רחב של צבעונים להציע. אם נרצה לנסוע לטורקיה בקיץ, עלינו לבקר גם באזורי החוף של טורקיה בה אנו הולכים לבקר. אחד היעדים הטובים ביותר שלנו לטורקיה הוא אנטאליה, אלא אם כן אתם מתכננים את החופשה בטורקיה באפריל. אז אם החלטתם לבלות את החופשה בקיץ הקרוב, כדאי לכם להגיע לביקור.

תוכלו לבקר באנטליה ואז להמשיך בנסיעה לקפדוקיה מקוניה למחרת

כשיצאנו לפאמוקלה שבטורקיה בקיץ, נסענו במעבורת קצרה אם היינו רוצים לצאת לטיול יום לטורקיה. אם אינך רוצה לקנות דרכון של טורקיה – מעבר רחב, ישנם גם אזורים זולים – כרטיסים מיוחדים זמינים.

אם אתה נוסע לטורקיה ממקום אחר שאינו אירלנד

יתכנו מגבלות נוספות וייתכן שתצטרך לחזור לישראל מטורקיה עצמה – מבודד בשובך, אם כי אתה פטור. אין אזהרות נסיעה מטעם משרד החוץ הפדרלי למטיילים בטורקיה, אך מגבלות נסיעה נוספות עשויות לחול עקב לאומיותך.

אם אתם מחפשים ביטוח נסיעות לטיול בטורקיה, אנו ממליצים על WorldNomads.com, אתר נהדר לשימוש בעת חיפוש ביטוח נסיעות לכל סוג של הרפתקה.

במאמר זה אנו מסבירים את הטיפים החשובים ביותר שעליכם לקחת בחשבון לפני נסיעה לטורקיה

כיצד לנסוע בתקציב ולהפיק את המרב מביקורכם בטורקיה. כאן תוכלו למצוא טיפים על מה לא לעשות בטורקיה ולהימנע מטעויות, כמו גם דברים שכדאי לדעת על נסיעה לטורקיה ומטורקיה. אנו מקווים שזה ייתן לך מושג על כמה דברים שלא כדאי לך לעשות במהלך שהותך בטורקיה ויעזור לך לתכנן את הטיול שלך לטורקיה. המשך לקרוא למידע נוסף על ביטוח נסיעות וטיפים אחרים לטיולים בטורקיה, באיזור אזור כדאי לי לבקר.

אני מתגורר בבירת התרבות הטורקית כבר חודשיים והזדמן לי לתת לך את כל הטיפים שאתה צריך לארגן את החופשה שלך באיסטנבול, טורקיה.

שום טיול בטורקיה לא יהיה שלם מבלי לבקר באיסטנבול בבית ובמראות המפורסמים ביותר שלה

באיסטנבול נמצאים כמה מיעדי התיירות הפופולריים בעולם, כולל מרכז הסחר העולמי, גשר הבוספורוס ומגדל אייפל. מכיוון שלטורקיה יש שדה תעופה בינלאומי גדול חדש באיסטנבול, ישנן מספר טיסות בהן תוכלו לבחור להגיע לטורקיה. ישנם שני שדות תעופה עיקריים בטורקיה שהכי זול לטוס אליהם, איסטנבול ואנקרה, שניהם נמצאים רק כמה שעות מהבירה איסטנבול.

טורקיש איירליינס היא הבחירה הטובה ביותר, מכיוון שיש מגוון רחב של טיסות מאיסטנבול לאנקרה, אנקרה לאיסטנבול ואפילו לבירה אנקרה.

טורקיה

היא מדינה שביקרה בה, אך למרבה הצער ייעוץ הנסיעות של ה- FCDO ממליץ לא לנסוע לשם. טורקיה נחשבת לבטוחה יחסית כל עוד מקפידים על יעדי התיירות העיקריים כמו איסטנבול, אנקרה והבירה אנקרה. עם זאת, לפני שתחליט לצאת לחופשה בטורקיה, עליך לשקול מספר גורמים אחרים. כמו בכל מדינה אחרת, יש לקחת בחשבון כמה דברים בעת ביקור בטורקיה. ראה אילו דרישות ספציפיות יש למדינה בכניסה לטורקיה והאם הן עולות בקנה אחד עם עצות ה- FCDO.

עם זאת

חשוב לציין כי ממשלת ישראל שוב ממליצה לא לנסוע לטורקיה אלא אם כן הדבר נחוץ לחלוטין. על פי כללי ההגירה הטורקיים, נוסעים מכל אזרחות שהם פוגשים רשאים להיכנס לטורקיה, אך רק אם הם חובשים מסכת פנים ומבודדים במשך 14 יום. נסיעה לטורקיה אינה מחייבת ויזה אם אתה נוסע למטרות תיירות או עסקים ועליך לחזור לישראל לאחר נסיעתך. אין מגבלות על נסיעה עם תעודת זהות או דרכון, אך בין אם אתה נוסע לתיירות או לסחר, עליך לנסוע עם דרכון בתוקף. ספרדית, אין הגבלה על מספר הימים שאתה יכול לנסוע בתוך טורקיה למטרות עסקים או תיירות – זה מספיק אם אתה נוסע גם לתיירות וגם למסחר.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בטורקיה מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על טורקיה!

דילוג לתוכן