חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

השתלת שיער בטורקיה

מתכננים טיול לטורקיה? השאירו פרטים ונעזור בתכנון הטיול 👇

להשתיל שיער בטורקיה? כל מה שצריך לדעת לקראת השתלת שיער בשיטה טורקית עם ד"ר זריאן, ד"ר סרקן אייגין, ד"ר סיניק ועוד! מידע על השתלות שיער בטורקיה >>

אחת השאלות הנפוצות ביותר ששואלים רופאים באיסטנבול לגבי השתלות שיער היא על עלות השתלת שיער. זה נורמלי שחולי השתלת שיער זרים מודאגים מעלות השתלות שיער בטורקיה. אני מנסה לענות על השאלות של מי שתהה לגבי השתלות שיער בטורקיה ובמדינות אחרות בעולם.

ברצוני להפנות את תשומת לב המטופלים לעלויות שעליך לקחת בחשבון בעת הזמנת טיול בטורקיה להשתלת שיער.

אני מזמין אותך להגיע למרפאה שלי בטורקיה ולבחור את הליך השתלת השיער המתאים ביותר לצרכיך. אם יש לך שאלות בנוגע להליך שמנתחי השתלת שיער בטורקיה משתמשים בהליך זה, אני ממליץ לך לדבר איתי ולשתף את האפשרויות שלך.

אני מזמין אותך להגיע למרפאה שלי באיסטנבול ולדון במקרה שלך עם אחד המומחים שלי להשתלת שיער. אם תחליט סוף סוף להשתיל שיער במיקרו-FUE במרפאות שלי בטורקיה, תתקבל בברכה ותלווה אותך למלון שלך תוך כמה שעות.

אם אתם מחפשים השתלת שיער באיכות גבוהה שלא מפרקת את הבנק, כדאי לשקול להשיג אותה בטורקיה. כדאי להתמקד בטורקיה בעת סקירת השתלות השיער המיקרו-FUE שלי, מכיוון שהדבר מגדיל את סיכוייך להליך מוצלח. טורקיה היא המדינה המובילה בעולם להשתלות שיער והיא גם אחד המקומות הטובים ביותר להתנהג עבור מדינות מובילות להשתלות שיער.

טורקיה היא ביתם של מנתחים ומומחים בעלי שם ובעולם בינלאומי המציעים השתלות שיער באיכות גבוהה. מניסיוני, איסטנבול היא אחד המקומות הטובים ביותר בעולם להשתלות שיער מיקרו-FUE בטורקיה. בהתחלה היו אלה ניתוחים פלסטיים שמשכו חולים לטורקיה, אך מאוחר יותר התפתחו יותר ויותר ענפים של תיירות רפואית. עם עלויות השתלת שיער במחירים סבירים, זרים מגיעים גם לטורקיה וטורקיה היא כיום היעד העיקרי עבור מנתחים מנוסים והשתלות שיער באירופה. טורקיה בירכה על השתלות שיער כבחירה עילאית להעברת שיער מאירופה והיא ביתם של כמה המנתחים המנוסים והמוכרים בעולם.

אם אתם מחפשים השתלת שיער FUE בטורקיה וסובלים מבעיית נשירת שיער, אנו מזמינים אתכם לבקר אותנו לקבלת מידע נוסף. עלות השתלות שיער לטורקיה נמוכה בהרבה מאשר בבריטניה ובשאר העולם. עלות השתלות שיער בטורקיה היא הרבה יותר זולה מאשר במדינות אחרות כמו ארה"ב, גרמניה, צרפת, איטליה, ספרד וגרמניה. אמנם העלות הסופית של השתלת שיער יכולה לנוע בין 1,500 ל -2,000 דולר לשיער, אך ניתן לחסוך עד 80% על ידי ביצוע הניתוח במרפאה באיסטנבול. אם אתם בוחנים את המרפאות הטובות ביותר להעברת שיער בטורקיה ורוצים תוצאות טובות ומחיר טוב, מרפאות באיסטנבול עם צוות רפואי הן האופציה הטובה ביותר שלכם.

וודא שסוג ההליך שלך, הכולל השתלת שיער, תואם לתקנות הרפואיות והתקנות של טורקיה ולדרישות משרד הבריאות הטורקי.

המרכז הוא חלוץ בתיירות רפואית בטורקיה ומושך מטופלים בינלאומיים המעוניינים בהשתלות שיער ובניתוחים פלסטיים מ -62 מדינות. המרכז הוא חלוץ תיירי הרפואה בטורקיה ומשך אליו חולים בינלאומיים שמצפים להשתלות שיער, השתלות או ניתוחים קוסמטיים ממעל 62 מדינות. בטורקיה אין עלויות מיוחדות להשתלת שיער, אך הן מחושבות לכל יחידת זקיק שיער. למרות שהמחיר מחושב בדרך כלל ממחיר ההפעלה ומחולק לפי מספר זקיקי השיער שהוסרו, ישנם מקרים שבהם עלות השתלת שיער מטורקיה נמוכה יותר מאשר במדינות אחרות באירופה. מחיר השתלת שיער בטורקיה הוא תחרותי מאוד בהשוואה למדינות אחרות כמו גרמניה, צרפת, איטליה, ספרד, גרמניה וארצות הברית. להשתלות שיער ישנם כמה טיפולים רפואיים מטורקיה שעולים רק חצי מהמחיר.

עלות השתלת שיער בטורקיה זולה מאוד בהשוואה לשירותים במדינות אחרות כמו גרמניה, צרפת, איטליה, ספרד, גרמניה וארצות הברית. אם תסתכלו על מחיר השתלות שיער ממחיר המחירון בטורקיה, תגלו שהמחירים ברשימה זו לחבילות הכל כלול נוחים מאוד. גם עלות השתלת שיער מטורקיה זולה מאוד בהשוואה לשירותים הניתנים, במיוחד בהשוואה לבריטניה ולארצות הברית. עלות השתלת שיער בטורקיה מושפעת בצורה החזקה ביותר מההליך הנהוג ומספר ההשתלות הנדרש. גורמים אלה יובילו לעלויות גבוהות יותר עבור השתלות שיער נשים בארצות הברית, גרמניה, צרפת, איטליה, ספרד וגרמניה. עלות השתלת שיער לנשים יכולה להיות גבוהה יותר מעלות השתלת שיער לגברים במדינות אחרות כמו בריטניה.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בטורקיה מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על טורקיה!