חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איסטנבול למטייל עם ילדים

מתכננים טיול לטורקיה? השאירו פרטים ונעזור בתכנון הטיול 👇

חופשה משפחתית באיסטנבול? החלטה מעולה! איסטנבול עם ילדים זה יעד מצוין, זול וקרוב!

במאמר זה אנו מציגים בפניכם כמה מהאטרקציות הטובות ביותר בעיר בה תוכלו לבקר עם הקטנטנים שלכם, את התקופות הטובות ביותר שתוכלו לבלות עם משפחתכם ואת הזיכרונות הזכורים ביותר מטיולכם באיסטנבול. בין אם אתם מבקרים באטרקציות התיירותיות המפורסמות בעולם או סתם טיול יום, להלן חמישה טיפים מעשיים שיעזרו לכם לנסוע בבטחה ובחכם.

ביקור בפארק המיניאטורי לוקח את ילדיכם למסע אגדות באזור. קחו את הילדים לטיול יום לאחת מאתרי התיירות המפורסמים בעולם, איסטנבול.

באיסטנבול תמצאו שפע אטרקציות לילדים שלכם ובוודאי תיהנו איתם. הערה: חלק מהאטרקציות שלעיל יימשכו כל היום, אך עבור האטרקציות לילדים למטה תוכלו לכסות את כולן. אם אתם מחפשים פעילויות נוספות, כדאי לכם לבדוק את הסיור הנהדר הזה בן 4 הימים לאיסטנבול, המציע דברים רבים לעשות.

במשך 10 ימים תוכלו לבקר באיסטנבול, לבקר בחורבות הרומיות העתיקות של אפזוס, לחקור את ארץ האגדות של קפדוקיה ועוד ועוד. אנו ממליצים על מינימום חמישה ימים כדי שלא רק תוכלו לטעום מהעיר העתיקה הזו, אלא גם ליהנות מהצד המודרני של איסטנבול.

אם יש לך רק יום אחד באיסטנבול, איה סופיה המפורסמת בעולם צריכה להיות התחנה הראשונה שלך. אם הטיול שלכם באיסטנבול כולל את הבניין ההיסטורי היפה ביותר הזה, בוודאי תוכלו להתרשם. אם אתם מבקרים באיסטנבול עם ילדים, חגיה סופיה (איה סופיה) היא מקום שאסור לפספס.

איסטנבול היא אחד היעדים המועדפים עלי לטיול עם ילדים, ובכל שנה כשאני שם את הרגליים שם, אני מרגיש שהייתי שם ארבע פעמים. הטיול בסירה הוא הדרך המושלמת לחקור את איסטנבול ואת שלל האטרקציות ההיסטוריות והתרבותיות שלה. זו הייתה הפעם הראשונה שלי באיסטנבול, אבל אחרי כל השנים שביליתי שם, אני עדיין מרגיש שהייתי שם ארבע פעמים.

אם יש לכם זמן לבילוי ותוהים מה לעשות עם ילדיכם באיסטנבול, תוכלו לקחת אותם לשיט בסירה לאחת מאתרי התיירות הפופולאריים ביותר באיסטנבול. בילינו כמה שעות מאושרות בגשר הבוספורוס עם ילדינו, שהם מטורפים לגו.

אם זה לא סוג האטרקציה שאתה מעוניין בה, הנה כמה מהפעילויות הטובות ביותר לילדים באיסטנבול. אם עדיין לא ביקרתם בפארק שעשועים, תוכלו למצוא רשימה של כל פארקי השעשועים בטורקיה בסוף מאמר זה. אם אתה גם רוצה לבקר ילד – אטרקציות ספציפיות באיסטנבול – רשמתי אותם למטה. הרכבל של איסטנבול מאפשר לילדים ליהנות מהנוף האווירי היפה ביותר של איסטנבול. הנה מדריך מפורט להתמצאות בעיר, ואפילו תוכלו ללכת לראש בניין כדי ליהנות מנוף מדהים של 360 מעלות מעל איסטנבול! אם אתה טס משדה התעופה החדש של איסטנבול Havalimani, אנא קרא את המדריך הזה לשדה התעופה של איסטנבול לקבלת סקירה מלאה יותר על שדה התעופה עצמו.

אם אתם באיסטנבול ורוצים להראות לילדים שלכם כמה יפה הטבע, תוכלו לקחת אותם לטיול בפארק הלאומי של איסטנבול, הפארק הטבעי הגדול בעולם, אם תרצו.

מיניאטורק איסטנבול הוא פארק פופולרי מאוד וחובה – באיסטנבול לעשות משהו לילדים עם ילדים, וזה דבר אחר שעליך לעשות. אם אתם מחפשים פעילות מהנה בטורקיה, פארק המים אטלנטיס מרמריס הוא פארק המים הגדול בעולם והשני בגודלו באירופה, הממוקם בפאתי איסטנבול, רק כמה קילומטרים ממרכז העיר. האטרקציות התיירותיות העיקריות הן הבזאר הגדול (חשבו על הובוקן איסטנבול) וגשר הבוספורוס, שניהם מהווים האטרקציות התיירותיות הפופולריות ביותר בקרב ילדים צעירים ומבוגרים צעירים. למבקרים מנוסים באיסטנבול המעוניינים בחוויית מגורים נעימה יותר, מספר מלונות זמינים.

לקבלת זמנים ומחירים, ראה כאן רשימה של בתי המלון הטובים ביותר באיסטנבול, כמו גם את האטרקציות התיירותיות הפופולריות ביותר. ניתן לקחת רכבות מאיסטנבול לאנקרה ואז לילה ברכבת Cukurova Mavi מאנקרה לאדנה, או מטיילים נבונים יכולים להשתמש ברכבת למרחקים ארוכים יותר בקו הרכבת איסטנבול – אנקרה – קייסרי או ברכבת הבוספורוס.

אם אתה לא נוסע לאיסטנבול, כדאי לך לשקול לעשות את התחנה הבאה שלך באיסטנבול רק כדי לחוות אותה. אם אתם נמצאים באיסטנבול לתקופה קצרה, קראו את המדריך שלנו לשהייה של יום אחד בסולטנאחמט, הממוקמת בעיר העתיקה של איסטנבול.

שום ביקור באיסטנבול לא יכול להיות שלם מבלי לנסות לבקר בחמאם, המכונה החמאם הטורקי.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בטורקיה מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על טורקיה!