חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אנטליה הכל כלול

מתכננים טיול לטורקיה? השאירו פרטים ונעזור בתכנון הטיול 👇

חופשה משפחתית באנטליה היא ייחודית, עם אטרקציות לכל הגילאים ותקציבים והרפתקאות גורמה שישאירו אתכם בתחושת שובע. אם אתם מחפשים חופשות משפחות מלאות , אל תחפשו יותר, ישנן דרכים רבות למצוא את הבריחה המושלמת שטופת השמש לאנטליה. בכל הנוגע לאירוח באנטליה, ישנן אפשרויות רבות המתאימות לטעמכם ולתקציבכם, החל ממלונות ועד דירות, דירות ועד וילות ואפילו מגורים פרטיים.

אם עצלן על החוף זה לא הקטע שלכם, יש הרבה מה לגלות באנטליה, עם הרבה מסעדות, חנויות, בתי קפה ומסעדות לבחירה. אם תבחרו בחוף קוניאלטי, תוכלו לחזור לתחילת עונת הקיץ. תיהנו מטיול חוף ירח לשיחה וריקודים כל הלילה, תיהנו מטיול לאורך החופים ובילו לאורך הלילה.

יש גם פעילויות רבות כדי לשמור על פעילותך, כולל פארקי מים עם מגלשות ומגלשות, בריכות שחייה, מתקני שעשועים ואפילו בריכת שחייה. ילדים ומבוגרים יאהבו את מתקני הבריכה, הכוללים את פארק המים באנטליה ופארק המים קוניה, כמו גם מגוון בריכות אחרות. משפחות יכולות ליהנות ממועדוני הילדים, בהם ניתן לבדר את הקטנטנים בזמן מנוחה בבריכה. תוכלו לפנק את עצמכם בעיסויים טיפוליים ושתייה בברי הבריכה, או שתוכלו לבדר את עצמכם ואת הקטנים שלכם באחד הרבים המקורים. ובריכות חיצוניות בעיר.

אם אתה רעב לשחות, ישנם מעל 10 ברים הפתוחים במהלך חודשי הקיץ, ולרובם יש אפשרות לקחת הפסקה בין לבין. מועדון ארמה הוא גם פופולרי מאוד ומשמש כמסעדה, כך שתוכל למלא את הבטן לפני מסיבה. יש הרבה מסעדות וברים לבחירה, כמו גם הסרטים האחרונים שאתה יכול לראות כאן במהלך החופשה שלך.

אם אתה רוצה ליהנות מהתרבות המקומית עם ליטר או שניים של בירת Efes, לכו למסעדה הטורקית התוססת. היא מגישה מגוון רחב של מנות טעימות, כמו גם מבחר רחב של משקאות וחטיפים.

במלון Puding Suite יש אווירה מסורתית יותר, אבל אין ספק שיש לה יותר מהציע מלון עם נוף יפה לים ובריכה יפה. למלון גנים מקסימים משלו ומדשאות המשקיפות לים. אפשרויות הסעודה כוללות את מסעדת Panorama, המגישה מגוון של מנות טורקיות ובינלאומיות. זהו מקום שקט מאוד ויש בו גנים בהם תוכלו לשתות תה וקפה, שכלולים גם הם במחיר. אפשרויות הסעודה כוללות מסעדה בה האורחים יכולים לאכול ולשתות עם נוף מדהים לים, ולמלון יש גם בריכה וספא פרטיים משלו, כמו גם מגוון שירותים אחרים.

הוא שופץ לחלוטין בשנים האחרונות והחדרים מעוצבים בסגנון מודרני מאוד, ריהוט מודרני וכוללים טלוויזיה בלוויין וחדר רחצה פרטי. מתקנים בולטים אחרים כוללים ספא, שהוא גם אחד מכמה מסעדות וברים המציעים מגוון מאכלים, כולל מגוון מנות דגים ומבחר רחב של משקאות.

סעו בחשמלית לתחנה הסופית ותמצאו מספר מלונות עם הצעות הכל כלול בחוף לארה, כולל מלון טרנדי לארה. כאן תוכלו למצוא את משפחת Blue Sea Garden, המציעה שהייה של שלושה כוכבים במלון תוסס זה, ומלון כלכלה מהשורה הראשונה עם עיצוב כפרי. זהו מלון וכל אתר נופש הכל כלול, אידיאלי למשפחות שאינן רוצות להסתובב יותר מדי במהלך שהותן. בין אם אתם רוצים לחקור את מקדש אפולו העתיק, לבקר בפארק המים או לערוך סיור באוכל הרחוב האנטולי, אין ספק שתאהבו את אנטליה מעל הראש. ניתן להעריץ את התענוג האדריכלי הזה עם המבנה המשוחזר לחלוטין שלו ונוף עוצר נשימה של הים התיכון. קבל השראה רוחנית וראה מספר מיצגים המתוארכים לתקופת מצרים העתיקה, מהפירמידה הגדולה של גיזה והספינקס ועד יוון ומצרים העתיקה.

אנטליה היא יעד חופשה פופולרי במשך שנים רבות, וקל להבין מדוע. עם החופים היפים שלו, הנוף היפהפה, האוכל הטוב והבידור הנהדר, זו הבחירה המושלמת לכל מי שרוצה הכל.

מהיוונים הקדומים ועד האימפריה העות'מאנית והרומאים, לכולם יש חתיכה מהעיר הטורקית היפהפייה הזו. אנטליה, שהגיחה במאה ה -14 כבירת אטליה, על שם בירתה העתיקה, משכה מאז מספר רב של מטיילים, בהם פאולוס השליח, אבן בטוטה ואחרים.

פנינה טורקית אמיתית, אנטליה היא ביתם של כמה מהמוזיאונים המפורסמים בעולם, גלריות אמנות ומוסדות תרבות. אנטיילה הוא אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר בטורקיה והיעד הפופולרי ביותר במזרח התיכון.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בטורקיה מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על טורקיה!

דילוג לתוכן