חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חוות דעת דוקטור גלית מטצקי לאחר השתלות שיניים בטורקיה – סיכונים ובעיות

מתכננים טיול לטורקיה? השאירו פרטים ונעזור בתכנון הטיול 👇

דוקטור גלית מטצקי, חוות דעת לאחר השתלות שיניים בטורקיה, עם כל הסיכונים והבעיות הצפויות.

הזול הוא יקר: חוות דעת דוקטור גלית מטצקי על השתלות שיניים בטורקיה

ישראלים רבים טסים לטורקיה לצורך השתלות שיער, בעוד הטרנד החם הזה בשיאו, בשנים האחרונות חלק מהישראלים החלו לברר על השתלות שיניים בטורקיה – הסיבה? מחירים זולים להשתלות שיניים בטורקיה מאשר בישראל.
השתלות שיניים אינן טיפול שיניים קטן, מדובר על תהליכים מורכבים וכאלו שכוללים שיטות שונות, השתלות מתקדמות שמצריכות צוותים מקצועיים בניצוחם של רופאי שינים מובילים ומנוסים.
חלק מהישראלים נתקל במחירי השתלות שינים שאכן זולים באופן משמעותי מישראל, לעיתים בעשרות אחוזים, דבר שיכול מצד אחד למשוך קהל ישראלי שיחפש מחירים זולים אך גם להדליק נורה אדומה.

השאלה הגדולה בקרב ישראלים שמופתעים מהמחירים בטורקיה היא האם צריך לטוס לטורקיה להשתלות שיניים או להישאר בישראל. שאלנו את  חוות הדעת  של דוקטור גלית מטצקי, רופאת שיניים בכירה עם ניסיון של למעלה מ- 20 שנה בהשתלות שיניים וטיפולים מורכבים, אשר לא ממליצה להתפתות מהמחירים הזולים: "אם תחפשו היטב בעולם תמצאו מחירים זולים עוד יותר מטורקיה, המחיר נעוץ בתהליך המקצועי ובאחריות הגדולה שיש לכל רופא או רופאה בתחום השתלות השיניים, בארץ אמנם העלויות לעת ים גבוהות יותר כולל עלות כוח האדם המיומן למרפאה שמורכב אצלנו מכירורגים שסיימו הכשרה באוניברסיטאות המובילות,  ועל כן העלות להשתלות שיניים היא יקרה יותר מטורקיה מצד אחד אך הטיפולים בטוחים ומקצועיים הרבה יותר ברוב המקרים מהצד השני".

מה עושים כשיש בעיה עם השתלת שיניים בטורקיה?

חלק גדול מהמטופלים הישראלים חוששים להגיע למדינה זרה ובוודאי למדינה מוסלמית לצורך הטיפול, אחת הבעיות הגדולות היא אחריות רופא השיניים המקומי המטפל, בעוד שרופאי שיניים ישראלים כפופים להגבלות, הנחיות, חוות דעת, חוקים ושיטות פעולה מחייבות רבות – בטורקיה המצב שונה ולא קיימת הקפדה יתרה כמו בישראל.
לא ניתן לשלול לחלוטין השתלות שיניים מוצלחות בטורקיה, אך האתגר מתחיל כאשר מתעוררת בעיה עם השתלת השיניים שעברתם בטורקיה, כיצד תוכלו לקפוץ אל הרופא לבדיקות תקופתיות ומה תעשו אם הרופא מסרב לקבל אחריות לליקויים בהשתלת השיניים שביצע?

ד"ר גלית מטצקי מסבירה את חוות דעתה לגבי החשיבות של השתלות שיניים בישראל: "אני יכולה להבין את התהיות של המטופלים כאשר רופאי השיניים בישראל מזהירים מהשתלות שיניים בטורקיה, המחשבה של המטופל הסביר היא אולי רצון להשאיר כמה שיותר מטופלים בישראל בשוק עם ביקוש רב, אך זוהי אינה תפיסת המחשבה. האתגר האמיתי הוא בזמן שמתעוררת בעיה. אם תנסו לפנות לרופא שיניים בנוגע להדבקה קבועה, חוות דעת על טיפול שעברתם בטורקיה או טיפול בליקויים, לרוב המטופלים יקבלו סירוב מהרופא שאינו יכול לקחת אחריות על עבודה של רופא אחר".
לגבי מצבים בהם הטיפול מסתבך בטורקיה, דוקטור מטצקי מסבירה את חוות דעתה: "בהחלט צריך לחשוב מה קורה אם הטיפול יסתבך במצבים נדירים, לאיזה בית חולי יפנו את המטופל, כיצד המטופלים יתמודדו עם ההוצאות הרפואיות והוצאות המחייה כתוצאה מסיבוך שאילץ אותם להישאר במדינה זרה? יש לבחון את מכלול השיקולים".

צריכים חוות דעת? טיפולי השתלות? 

יצירת קשר עם מרפאות שיניים ד”ר גלית מטצקי בטלפון: 1-700-505-303

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בטורקיה מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על טורקיה!