חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

דילים לחופשה בטורקיה

מתכננים טיול לטורקיה? השאירו פרטים ונעזור בתכנון הטיול 👇

כמעט-שכנתנו מצפון, הלא היא טורקיה, הייתה מאז ומתמיד יעד מועדף על הישראלים; במרחק טיסה קצרה, ניתן ליהנות מחופשה מכל סגנון שרק חושקים בו. גם הטיסות לא יקרות, המדינה עצמה מעניינת ומרתקת ומציעה מגוון אפשרויות בין אם מחפשים לטייל, או רק לבלות במלון יוקרתי. כידוע, כל חופשה מצוינת מתחילה עם רכישת חבילה אצל חברה מקצועית ואמינה. גט טורס מזמינים גם אתכם לשריין לעצמכם את החופשה הבאה כבר עכשיו, עם שלל דילים שווים במיוחד למיטב היעדים בכל רחבי העולם. 

גט טורס מסדרים לכם חופשה

גם כאשר מידי פעם נשמעים קולות אשר קוראים לישראלים לא להגיע לטורקיה, יש מי שנשארים נאמנים למדינה הנפלאה והטוב שיש לה להציע לתייר הישראלי. ובצדק! כעת, זו גם הזדמנות שלכם לגלות את אחת המדינות המרשימות ביותר באזור שלנו, עם החופשה שיסדרו לכם המומחים של גט טורס בהתאמה מלאה לצרכים והדרישות שלכם! אז למה דווקא טורקיה?

  • כל חופשה – אנשים של טרקים וטבע? מתחשק לכם להירגע במלון יוקרתי בחצי מחיר מהארץ ולצאת מידי פעם רק כדי לחקור את הסביבה שלו? לטורקיה יש מה להציע לכל סוגי המטיילים והנופשים. יש בה טבע רחב ידיים לצד מלונות פאר בסגנון הכל כלול, שווקים מלאים בניחוחות ומטעמים מעוררי תאבון, תרבות עשירה ואתרים היסטוריים מעניינים. 
  • במרחק נגיעה – לא לכולם מתחשק כל הזמן לצאת לטיסות ארוכות לצד השני של העולם. לפעמים, כל מה שאנחנו רוצים זה לקפוץ לגיחה קצרה ביעד קרוב, רק לכמה ימים. טורקיה היא היעד המושלם מהבחינה הזו, שכן היא נמצאת במרחק של פחות משעתיים טיסה ותמיד, אבל תמיד יש בה מה לראות. 
  • בלי לשבור את הכיס – מכירים את זה שמתחשק לכם לטוס לחו"ל בספונטניות אבל חשבון הבנק צועק עליכם שלא לעשות זאת? בואו נשים את הדברים על השולחן; אם מתכננים היטב, חופשה בחו"ל יכולה לעלות הרבה פחות מחופשה בארץ, כך שזו הזדמנות מצוינת לנקות את הראש ועל הדרך גם לשבור את השגרה במדינה אחרת. 
  • לכולם יש מה לראות – ילדים, מבוגרים ואוכלוסיית גיל הזהב; כל אחד יוכל למצוא ממה ליהנות בטורקיה אם רק יידע היכן לחפש ולאן להגיע. המומחים של גט טורס ישמחו לסייע גם לכם לבנות את הטיול המושלם המתאים בדיוק לאופי הקבוצה והמטיילים, כך שכולם ללא יוצא מהכלל ייהנו ויחזרו הביתה עם טעם של עוד. 

אתם רק צריכים לבחור יעד, אנחנו נדאג לכל השאר

לא צריך לחכות לחגים או מועדים מיוחדים כדי לסגור חופשה, התאבון לטיולים וגילויים חדשים בוער בכם תמיד. אתם אפילו לא צריכים לקחת יותר מידי ימי חופש, בטח לא כשהיעד כל כך קרוב ונגיש. אז למה אתם מחכים? זה הזמן ליצור קשר עם גט טורס ולסדר לכם טיול מהסרטים, בלי להתרחק עד כדי כך מהבית. 

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בטורקיה מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על טורקיה!