חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קפדוקיה מזג אוויר מומלץ לטיול

מתכננים טיול לטורקיה? השאירו פרטים ונעזור בתכנון הטיול 👇

אז מה מזג אוויר טוב לטיול באיזור קפדוקיה? רוצים לראות פסטיבל כדורים פורחים במרכז טורקיה ביום בהיר ללא גשם או ערפל? כל מה שצריך לדעת על הזמן הטוב ביותר לבקר בקפדוקיה.

אז נתחיל מהסוף להתחלה: החודשים הטובים ביותר מבחינת מזג אוויר הם: אפריל, מאי, יוני, ספטמבר, אוקטובר. בחודשים אלו יש מינימום ערפל ומינימום משקעים וגשמים..אך אפשר לטייל שם בכל עונות השנה!

שלחו לנו שאלות רבות לגבי אפריל ומאי, כמו גם יוני ויולי, מכיוון שנראה שזה חודש פופולרי להגיע לשם. מי שרוצה מזג אוויר טוב ונעים יותר יכול לחכות לסוף החודש, אך צריך להיערך לימים חמים ומזיעים מאוד. כשחיפשתי את "התקופה הטובה ביותר בשנה" לבקר באפדצ'יה, אמרתי שאוגוסט הוא הזמן שאני בוחר, בעוד שמרץ עדיף על ינואר ופברואר, כאשר התקופות הטובות ביותר לבקר באפדוקיה הן. אבל אם אתם מטיילים ביוני או בתחילת ספטמבר, נסו לטייל בבוקר או בשעות אחר הצהריים המאוחרות כדי לברוח מהחום.

מומלץ חודשי סתיו וסתיו (ספטמבר ונובמבר) מכיוון שהם אינם קרים כמו החורף, אך גם לא חמים מדי.

הערבים והלילות – זמן בקפדוקיה באוקטובר – נהיה קריר כי נהיה סוער ובהחלט מתקרר, אבל הימים ממש נחמדים. ינואר הוא החודש הטוב ביותר לבקר באזור, מכיוון שאין בלוני אוויר חם והם לא טסים כשאתם שם. עם זאת, החודש הוא זמן טוב לנסוע לאפדצ'יה ולבקר בה בגלל מזג האוויר הלא חם במיוחד. פברואר הוא גם חודש שמומלץ מכיוון שהוא קר מאוד אבל לא חם מדי ואין בלון אוויר חם או כזה כשהיינו שם, אבל זה אחד החודשים הטובים לבקר ב- C AppadOCia.

נובמבר הוא זמן טוב ללכת לקפדוקיה ולבקר באפדוקיה, אך היו מוכנים לטמפרטורות קרות, מכיוון שמזג האוויר קר וכך גם בלוני האוויר החם.

עם זאת, אנו יכולים לומר שהזמן הטוב ביותר לבקר בקפדוקיה הוא אפריל, ספטמבר ואוקטובר. עם זאת, יש לומר שאם אתה רוצה לבקר במוזיאון הפתוח של גורמה ולהגיד טיולים, אני ממליץ לבקר בפארק באמצע היום, במזג אוויר טוב ונוף טוב. אם אתה אוהב בלוני אוויר חם (כדור פורח), בלוני מים חמים ומוזיאונים באוויר הפתוח, אז C appadacia יגרום לך יותר מאושר.

אם אתה רוצה לטייל בקפדוקיה, הזהיר אותך מחודש ספטמבר החם ביותר, אז צא מוקדם או צא לשקיעה. אם אתם מחפשים זמן חם מאוד לבקר ב- C appadacia ולא אוהבים את החום מכיוון שהוא חם מדי, אז יוני הוא זמן טוב לבקר ב- C appadOCia. אם אתם מחפשים את החודשים הטובים ביותר לבקר בקפדוגיה, החודשים החמים הם יולי, אוגוסט ואז יולי ויוני.

אם אתם מתכננים לנסוע לקפדוקיה בכדור פורח, עליכם לתכנן לפחות יומיים נוספים בטיול שלכם אם מזג האוויר לא טוב. אוקטובר הוא הזמן הטוב ביותר לבקר ב- C appadOCia עם בלון אוויר חם ולחקור את הנוף באמת. יש סיכוי טוב שייגמר לך הזמן כדי שתוכל לבטל באוקטובר.

מזג האוויר בקפדוקיה יכול להשתנות בצורה דרמטית החודש, עם כמה ימים מעונן ואחרים בהירים עם שמים כחולים. אוקטובר מכניס את הסתיו לחוויית ה- C appadOCia, כך שאם אתה מחשיב את מרץ כזמן הטוב ביותר לבקר ב- C appadokia, זכור זאת. באופן אישי, אני רוצה להרגיש שתחילת הסתיו היא זמן טוב לבקר בקפסדצ'יה עם טמפרטורות קרירות ונעימות יותר. אם אתם מעוניינים במגוון טמפרטורות ותנאי מזג אוויר, אפריל הוא הזמן הטוב ביותר לבקר בקפדוקיה בגלל הטמפרטורות הקרירות והנעימות שלה, אבל אני אישית הייתי רוצה לחזור ל- CAPPADOCIA במרץ, כי אני מאמין שהיא אחת עונות טובות יותר לבקר בה בטמפרטורות קרירות ונעימות.

עונת החורף (דצמבר עד מרץ) יכולה להיות גשומה וסוערת, אך בקיץ היא מביאה גם שלג, שמאביק את הסלעים בשלג ובטמפרטורות קרות. הזמן הטוב ביותר לבקר בקפדוקיה מובטח שיהיה ביולי, אך זכרו לתכנן את הביקור שלכם. למרות ששמיים כחולים שכיחים, לפעמים זה יכול להיות מעונן או מעונן, במיוחד בקיץ.

אם אתה מחפש בגוגל "קפדוקיה בחורף", תגלה שביקור בחורף נראה כמו זמן חלומי. מזג האוויר בטורקיה קריר החודש, אך אזורים מסוימים כמו אנטליה חמים, ולכן הייתי מחשיב את זה זמן טוב לבקר בחודשי הקיץ.

אם יש לך מספיק זמן, אני ממליץ לך ללכת לעמק טאובנבאך, אבל אם אתה מתכנן להגיע לכאן וללכת בשבילים, אז אני ממליץ לך לבקר בטירת אוצ'איסאר. אם אתם מגיעים לקפדוקיה, לא כדאי לכם לפספס את טיולי הכדור פורח (חלקם מפורסמים ביוקר למדי לבעלי תקציב מועט), לבקר במוזיאון הפתוח, לבקר בערים תת קרקעיות, לטייל בהרים, לנהוג ברכב או בקרו בחניון באנטליה או במרכז העיר. אל תחמיצו את הנסיעה בכדור פורח המפורסם, כי זה לא קל לבקר כמו פעם.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בטורקיה מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על טורקיה!